tirsdag 10. mai 2011

Langtur...

Tirsdag 10.5.11 ...våkner til lyden av plaskregn...jaja...det er vel noen som er glad for de dråpene også,tenker jeg...men det gjelder ikke meg...hihi...men det letta heldigvis før ungene gikk på skolen,så de gikk lettkledde avgårde...

...jeg hadde endel ærend å gjøre i dag,så det gikk min formiddag til...etterpå var det tid for middagskvil og middag...Småfrøkna skulle i vennegruppe i dag,jeg gjorde meg klar for sykling...

...i dag tok jeg ikke ekstra smertestillende før syklinga,for å se hviken forskjell det gjør,hvis det gjør det...vi fikk et flott sykkelvær i dag...vi startet i 16 varmegrader,sol og litt vind...det ble en flott langtur på 7,2 mil for meg...

...jeg syklet hjemmefra til Sandnes for å treffe resten av gjengen der...vi startet derfra,syklet til Ålgård,over Figgjo,langs Frøylandsvannet til Bryne,så langt utover Jæren og ned mot sjøen og videre hjemover...kjente at jeg holdt på å få krampe i låra i en av de verste oppoverbakkene,men det gikk heldigvis over...

...siden jeg ikke var hjemme før 21.30,kjente jeg på skjelettet at det minka på effekten av den faste medisinen...plassene med kreft på skjelettet begynte å gjøre vondt...tok meg ikke tida til å ta ekstra smertestillende heller,selv om jeg hadde det med...

...jeg vet heller ikke om effekten av faste medisiner reduseres ved store,fysiske anstrengelser...skulle gjerne ha sjekket det opp...kan jo være greit å vite til rushet begynner av diverse fysiske utfordringer i mai og juni...

...beina var ganske stive da jeg gikk av sykkelen,så det blir spennende å kjenne hvordan kroppen er i mårra...godt jeg skal til fysio,kunne ikke passet bedre...hihi...kveldsmat,litt semifinale MGP,så er det i senga og hvile min lett støle kropp...i mårra kommer en ny dag....

4 kommentarer:

  1. Hei Synni!
    Jeg er så imponert over pågangsmotet ditt!Sykkelturer der du teller mil... Lykke til:-)
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  2. Hei Berit!
    Jotakk!! Men det er jo kjekt å se hvor langt man sykler opp i mot Nordsjørittet...det er jo det som er det store målet!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Hei Synni!

    Veldig inspirerende å lese bloggen din! Jeg har selv uhelbredelig kreft, (brystkreft med spredning til lever), og jeg må si at du gir meg virkelig mot til å ikke gi opp!
    Lykke til med alle dine mål for vår og sommer, jeg heier på deg!
    Hilsen fra Tone

    SvarSlett
  4. Uffameg,Tone....her kommer svar på kommentaren din lovlig seint...men bedre seint enn aldri!!
    Jeg er glad for at bloggen min gjør nytte for seg...det er jo også meninga da...å spre litt håp og livsglede selv om livet er tøfft...trist å lese at du også har havnet i denne hengemyra med en så alvorlig diagnose...men aldri gi opp!!...gjør det du har lyst til og vit at du fremdeles har mange gode dager i vente!!
    Takk for at du er med i heiagjengen min! Klem til deg!

    SvarSlett