onsdag 11. mai 2011

...travle dager...

Onsdag 11.5.11 ...opp og hopp,klokka ringer...hmmm...blir spennende å sette føttene ut av senga i dag...hvordan er formen etter gårsdagens utskeielse...??...den var faktisk mye bedre enn forventet...litt støl i  lårmuskelen i venstre fot,det er det eneste jeg kjenner foreløbig iallefall...

...fysio i dag,passer vel bra etter treninga i går...den massasjen ble ikke akkurat behagelig,nei...det var megavondt da hun knadde det venstre låret...og jammen fant hun litt mer som jeg ikke hadde kjent i føttene...jaja,godt å få litt oppløsing i stramme muskler,da...

...hjem en liten runde,så er det avgårde til frisøren...har time 13.30...litt feil tid av dagen,er passe trøtt kan du si...det ble mye gjesping,men jeg fikk da stusset tuppene...etterpå bar det hjemover igjen...middag,lekser,fritidsaktiviteter for ungene....det var den kvelden...

Torsdag 12.5.11 ...ny dag,nye muligheter...jaja...det er bare å komme seg opp av senga,selv om det var fristende å bli værende...må ut noen timer i dag også på en avtale klokka 9.30,så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt stressa av at jeg alltid MÅ noe...

...må nok prøve å planlegge litt lenger fremover i tid og få noen av ærendene/avtalene på samme dagen istedenfor at de er spredt en hver dag...men det er jo ikke alltid det går an det heller da...

...sola er framme innimellom denne ettermiddagen også,så litt kos i sola blir det før jeg må hive på meg sykkelklærne...vi har vært og syklet i kveld,men det ble en forholdsvis kort tur i dag,3.3 mil...vi husmødre har mye å gjøre frem mot 17.mai og konfirmasjoner denne helga,så det begrensa seg i dag...

...rydding i klær,klesvask,reine klær inn i skap,søppel som skal ut til tømming i mårra...nå er jeg snart klar for senga...i mårra må jeg sy opp bunaden til Småfrøkna både ved skuldre og nede,bunader skal strykes,bunads-skjorter skal strykes...ånei...arbeidsledig blir vi husmødre aldri....

...ordtaket er som kjent: en husmors dag tar aldri slutt....

2 kommentarer:

  1. Hei håper du er ferdig me alle forberedelsene til morgendagen. for min del skal jeg ut hele dagen så får nok en flott dag. nå håper vi bare at det skal bli opphold..håper det er bare bra med deg..du ligger nok i hardtrening for både det ene og andre.7 nuts turen er jo ikke akkurat noen søndagstur...men du klarer nok det og du. ha en flott 17.mai klemmia

    SvarSlett
  2. Hei Mia!Joda,jeg kom i mål omsider...og fikk en fin dag...og joda,trener gjør jeg...både Jentebølgen og 7-nutern står for tur neste uke og jeg gleder meg...neida...7-nutern er langtifra noen søndagstur,selv om de har lagt den til en søndag..hihih..og yess!! jeg skal klare begge deler...hvis ikke er det noe alvorlig galt!!! Klem fra meg

    SvarSlett