tirsdag 3. mai 2011

...trøtt mandag...

Mandag 2.5.11 ...har hatt ei pyton natt...30 minutt etter at jeg hadde lagt meg fikk jeg så innmari vondt i den venstre armen at det var umulig å få sove...jeg tok først 20 mg OxyNorm og ventet 30 minutt...hjalp ingen  ting...nå var klokka allerede bli 24...

...arma ble bare verre,så jeg tok 20 mg til og en sovetablett...siste gang jeg kikka på klokka før jeg sovnet var den over 1.00...men jeg sovnet iallefall omsider.

...ringte til legesenteret klokka 7.30...der var begge reseptene klare og jeg fikk time til sprøytene mine i morgen klokka 9.50...ikke verst...de tok kanskje et hint når jeg sa at jeg begynte å bli lei av dette tullet...jaja...

...tok meg en tur på jordbrukskolen og kjøpte flere blomster...må bare skynde meg å handle inn før de går tom...prisene er bare rå og flere og flere oppdager denne muligheten til billige sommerblomster...f eks 130-140 kr for en diger hengeampel...ikke mange slår den prisen...for ikke å snakke om det utvalget de har...toppers...og 4 minutt med bil herfra...

...2 timers middagskvil i senga i dag...likevel var jeg trøtt...men det jeg har oppdaget er at det stort sett er når jeg ligger at arma blir vond...foreldremøte til Broremann i dag,men det går mannen min på,mens jeg lå på sofaen og sløva,og kjente at nå begynner det å murre i armen igjen,så da er det bare å komme seg opp...

...til kvelds ble det en stooor tallerken med jordbær,is og sjokoladesaus...mmmm...jeg elsker både is og jordbær...


...nå skal jeg legge meg snart og håper at dette blir ei god  natt...

2 kommentarer:

  1. Hei ååå det så godt ut me jordbær.
    må hvist kjøpe det idag. det har vært konfirmasjon i min fam denne helgen så veldig mye kakespising. så nå er det iallefall kjøpt inn ingers rugbrød. må bake litt kansje knekkebrød eller noe lavkaloribrød. he he. heldig du me plantesalg i nærheten. jeg har ikke hage så jeg trenger bare litt og det får jeg fine planter på torvet. synes det bedre og bet litt mer enn de små 10 for nesten ingenting!!! ja tenk nå er vi i mai allerede...må nyte det nå. skal til "syden" i juni fam på tur!!! ha en fin dag du er en helt spesiell dame.. håper det er bra me gutten din. klem mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia!
    Jo,det er kjempegodt med jordbær...har faktisk min egen lille jordbæråker også.
    Det går helt fint med Broremann. Han er i farta igjen,både på sykkel og trampoline..
    Ha ei fin helg!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett