søndag 1. mai 2011

...late dager...

Onsdag 27.4.11 ...i dag begynner skolen igjen...opp og hopp,unger...nå er det slutt på slaraffenlivet,både for store og små...jaja...klokka 9.30 var jeg på plass på sykehuset...Zometa igjen...synes jeg nettopp fikk jeg...etterpå bar det rett hjem på solsenga...ahhhhh....

...15.45 er det avgårde igjen...skal innom på Tinghuset og hente sykkelen min,så er det videre til Maxi for utlevering av lagdrakter,så et kort kurs,etterpå ble det en lang,flott tur på 4,3 mil på litt over 2 timer...kjempefin tur i deilig vårvær...en hel gjeng dro avgårde i like drakter....artig...vakte litt oppsikt,ja......etterpå var det godt å komme hjem og hive seg i dusjen...

...dagene etter har vært rene slaraffenlivet,til tross for at en må opp etter klokka og litt lekser må gjøres...vi har grillet og kost oss hver ettermiddag og ungene har gått på skole i shorts og bare legger...vi har fortsatt med skifting av kledning på huset så jeg har hatt runden med grunninga,det er deilig å få bort det gamle...

...helga har vært like fantastisk,men nå er den snart over...i dag har vi benytta litt skiftende skydekke til å få plantet blomster i bed og potter på terrassen...nå er det unnagjort med blomstene som har stått på vent,men jeg må kjøpe litt mer...ikke nok enda...


...jeg har hatt en flott sykkeltur i kveld...det skyet over,så det var lite sol og et truende svart skydekke men det kom heldigvis ikke noe regn...jeg syklet 4,24 mil i sterk motvind nesten hele veien,på 2 t og 2 min,det er jeg fornøyd med...

...da er det på tide å komme seg i seng...i mårra begynner ei ny uke...kanskje jeg skulle etterlyse noen resepter og bestille tid til de berømmelige sprøytene mine...eller...???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar