tirsdag 28. juni 2011

reiseregninger...akkja...

Mandag 27.6.11...så var det mandag igjen...vi har hatt ei fin helg med sol av og på,men søndagen ble jo etterhvert fantastisk utpå ettermiddagen til tross for mye vind...kjempedeilig med litt sommertemperaturer...da vi la oss 22.30 var det fremdeles 20 gr...

...i ettermiddag og kveld har jeg holdt på med reiseregninger,så hodet er helt utslitt...6 måneders kvitteringer,papirer,parkeringskort og oppmøtebekreftelser osvosv skal føres inn på skjema og sendes...og for sikkerhets skyld hadde jeg to skjema for lite også...

...jeg er iallefall sikker på at NAV tjener uhorvelig med penger på alle de som ikke forstår systemet eller gir opp denne papirmølla før de er ferdige...men jeg gir meg IKKE,bare på trass...jeg skal suge de pengene ut at NAV bare på rein trass...men jeg synes synd på alle de som må gi opp,som virkelig kunne trengt de pengene...

...men jeg kjenner på hodet at den type konsentrasjon ikke er noe for meg lenger...jeg blir helt fysisk utslitt...og når en da har et par unger over seg med litt kjas og mas så blir det ikke bedre...akkja...det kommer en ny dag i mårra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar