lørdag 25. juni 2011

...feriedager..

Torsdag 23.6 ...stille og rolige dager...i dag dro mannen min offshore tidlig på mårran,så nå er det bare meg og småtrolla hjemme...

...i dag skal Yezzy til dyrlegen for årlig vaksine og helsesjekk,så vi dro avgårde alle tre så vi kunne få gjort unna noen ærend samtidig...opplegget da var at en luftet Yezzy utafor,men vi andre to gjorde det vi skulle,slik fikk vi gjort unna alt vi skulle,inkludert biblioteket...det gjelder å være effektiv...

Fredag 24.6.11 ...hmmm...Småfrøkna kom i soveromsdøra i dag og lurte på om jeg ikke hadde tenkt å stå opp snart....klokka var 11.40....oooops...tuller du???!!!...neida,var svaret og jeg spratt nesten ut av senga(jaja,så godt det kan la seg gjøre for meg å sprette da...hihi)...jeg hadde vært våken en gang i 8-tida,men det var litt tidlig syntes jeg og la meg til å sove igjen...hmm...jaja...

...fikk iallefall sovet ut for engangs skyld...trenger sikkert ikke middagskvil i dag da...hihihi...selvfølgelig kom det mail fra biblioteket om at de hadde fått inn ei røys av de bøkene jeg hadde bestillt nå...da vi var der i går hadde de ikke kommet...typisk...

...det er da det gjelder å være utspekulert...jeg ventet ei venninne innom i døra som bor på Klepp,så jeg sendte melding til henne om hun gadd å stikke innom og ta dem med...det ville hun,hurraaaaa,da slapp jeg en ekstra kjøretur...hihi...hva har man venninner til...hihii..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar