torsdag 15. september 2011

Travel torsdag..

Torsdag 8.9.11 ...å død og pine...jeg var på step styrke i går...å du store alpakka for en gangsperr jeg har...overalt!!...det straffer seg å forlate treningssalen om sommeren,sykle er ikke samme trening som den en får på gruppetrening i sal...

...hadde egentlig tenkt meg på trening i dag også,men jeg tror jeg må droppe det,både pga gangsperren og at jeg har så mye å gjøre...

...først satte jeg i gang med å bake ei kake som Broremann skal ha med seg på klassetur i morgen...det ble ei kanelkake,det er enkelt og greit og fort gjort...fem kopper av ditt og fem kopper av datt...hihi...sånt kan man like...så var det å pakke for ham som skal på tur,og da må man tenke på ALT,mamma er ikke der når han skal dra...

...jeg,Småfrøkna og Storebror skal til østlandet i konfirmasjon på lørdag så neste post er å finne frem selskapsklær til meg,Småfrøkna og Storebror...måtte selvfølgelig flytte noen knapper på bunaden til Småfrøkna,så der ble det for sikkerhets skyld litt ekstra-arbeid...så er det fram med strykejernet og glatte over bunad og skjorter til henne og Storebror...jeg skal IKKE ha noe som må strykes...

...neste post er å pakke for meg og Småfrøkna og sørge for at alt er klart av både klær og medisiner...og for sikkerhets skyld er jeg tom for knekkebrød,så jeg må mekke en ladning av dem også...

...en liten middagskvil,middag,lekser...så er det å pese av gårde på foreldremøte for 6.klassingen klokka 19...det er forøvrig det andre foreldremøtet på 3 dager...jaja,da er man ferdig med det for høsten...hjemme i 21-tida,så det var den kvelden...pust-pes...og alt ligger klart for oss som skal avgårde i mårratidlig og til Broremann...

1 kommentar:

  1. Hei Synni!
    Er så glad for å høre at det går så bra med deg! Du er en stor inspirasjon og styrke for andre, og ikke minst, du beviser hvor viktig optimisme og "guts" er i kampen mot sykdom. Jeg har selv alltid vært overbevist om at psyken er halve medisinen!
    Det er lenge siden jeg har lagt inn en kommentar på bloggen din, men jeg er innom jevnlig for å få påfyll av optimisme!
    Hos oss på sørlandet er også tilstanden stabil og bra. Min mann er, i likhet med deg, flink til å holde seg i aktivitet, og har godt humør.
    Litt værsjuke blir vi med alt regnet, men idag er det knall høstvær med kuldegrader og sol!!!
    God tur til østlandet forresten... er du også østlending?

    Klem fra Sørlandet

    SvarSlett