søndag 18. desember 2011

Julebesøk...

Lørdag 17.12.11 ...i dag skal vi på julebesøk hos ungenes farmor og farfar kl 13...få litt god mat,tenker jeg og bytte litt julegaver,julekort og treffe litt mer av slekta...vi har noen ærend å gjøre på veien så vi drar hjemmefra i god tid,11.30...

...vi skulle hatt litt mer av Ikeas pepperkakedeig,bl a,men den var de selvfølgelig utsolgt for...typisk..jaja,da får vi prøve en annen i år...så glade som vi er i pepperkaker går nok det meste ned...før om åra lagte jeg alltid deigen selv,men da jeg fikk smake Ikea sin deig sluttet jeg med det...den var kjempegod!!...og veldig lettvint...

...jaja,men da får vi prøve co-op sin,det har selv svigermor gjort,som lager det meste av all mat og kaker selv...vi skal kjøpe co-op sin kransekakedeig også,så da tar vi begge to i samme slengen...

...vi var hjemme igjen klokka 19,etter maange timer med god mat,kaker og radl...stappmette...ingen som ville ha kveldsmat i dag,nei...jeg er også helt utslitt...tar faktisk på meg min onepiece,for første gang,og legger meg rett ut på sofaen...orker nesten ikke å snakke med mannen min heller når han ringer fra nordsjøen...jaja,får ta det igjen i mårra...

...21.30 er vi på vei i seng...da orker 2 av 3 ikke mer og lengter etter loppekassen...jaja,det er godt det ikke er jul hver dag,sier nå jeg...og i mårra har vi mye å gjøre...på tide å bli ferdig med pynting til jul,kjøpe juletre,pynte det,lage pepperkaker og kransekakestenger,brente mandler og litt til...akkja...vi blir nok ikke ferdig på EN dag,nei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar