mandag 2. januar 2012

Nytt år,nye muligheter....

Søndag 01.01.2012 En start på året med brask og bram!!...kl 00.01 sa det bare PANG rundt ørene på oss der vi sto på trappa...en batterirakett ble tatt av vinden og veltet og sendte skuddene rett mot meg og ungene som sto på trappa i ly for været og skulle se vidunderet sende det ene skuddet etter det andre opp i lufta...

...dette var den ene,litt større raketten vi hadde...ellers så var det bare småfis....fordi vi ikke liker raketter og farene dette kan medføre...hmhmhm...

...jaja,kort fortalt kan jeg si at to vinduer ble knust,husnummeret vårt,veggen over dovinduet ble truffet og lykta med glass i rutene,som hang i taket på trappa med kubbelys inni var det bare metallramma igjen av...

...og kransen som hang på døra hadde fått noen småskader og det ble noen småhakk i ytterdøra...men ellers gikk det bra...vi tobente som sto på trappa kom fra det med livet i behold,litt øresus(meg) og litt glassdryss i håret og jeg hadde noen ørsmå kutt fra glasset som føyk rundt ørene på oss...





...det var et forferdelig smell rundt ørene på oss,men det deg utrlig bra med oss tre som tross alt ble stående midt i sentrum for fyrverkeriets mål...jaja,ukrutt forgår ikke så lett sies det...vi må bare si oss enig i det...

...med to-tre dyr i senga utover natta ble det da omsider litt søvn på oss,og vi sov faktisk til klokka var 10.15 alle mann...kunne godt tenkt meg noen timer til,men jeg fikk beskjed om å dra meg opp av mannen min...jaja,da er det vel bare å adlyde da...

...dagen i dag har vel stort sett blitt brukt til avslapning,både store og små...

2 kommentarer:

  1. Kjære vene! For en opplevelse! :( Håper det går bra med dere. Klem fra Tromsø

    SvarSlett
  2. Hei Tromsø!
    Joda,det var litt av en opplevelse skal jeg si deg,men heldigvis gikk det bra selv om vi fikk litt glass-splint-sprut over oss og det singlet i ørene i mange dager etterpå..jaja...alt man skal oppleve...hihi¨
    Klem fra meg!

    SvarSlett