fredag 6. januar 2012

Uka går...

Tirsdag 3.1.12 ...åååå...ikke mye lyst til å stå opp til den vekkerklokka,nei...menmenmen...må jo bare hoppe ut av senga før vi sovner igjen...ungene er også passe trege ut av senga,men de kommer til slutt...

...det har vært et forferdelig drittvær ute i natt og det ser ikke ut til å bli noe bedre i dag heller...og nå MÅ jeg snart finne nye regnklær til ungene...det er jo håpløst å finne noe som er beregnet på ungdom...har leita i hele høst...

...prøvte meg på M44,og klarte faktisk å finne regnklær til dem på den 2. butikken jeg prøvte i,som var Lindex...juhuuu...endelig...det mangla bare regnjakke til Broremann som de måtte ringe Rogaland rundt for å prøve å få tak i i noen av de andre butikkene sine...

...de ringte hjem noen timer senere,de hadde funnet jakke til Broremann på Madlatorget,så den kan jeg hente en gang i uka...gjett om jeg er fornøyd...endelig er jeg i mååååål!!...og fantastisk at det fremdeles finnes slik service i enkelte butikker...ettermiddagen blir brukt til lekser igjen,jadddaaa...nå er vi i gang igjen...

Onsdag 4.1.12 ...klokka ringte for 1.gang kl 6 i dag..mannen min skal fly til Bergen i dag...han skal på kurs og kommer ikke hjem før i kveld i 20-tida...jaja,det er noen som har det...får seg en ekstra husfarferie sånn midt i skolestarten...jaja...

...stille og rolig dag hjemme på formiddagen i dag da,iallefall...jeg gjorde ikke så forferdelig mye i grunnen...bilen hadde jeg også lånt ut,så da blir det å holde seg hjemme da..

Torsdag 5.1.12 ...i dag skal vi dra inn til Madlatorget for å hente regnjakka til Broremann og myse litt...vi har bodd på Madla før vi flyttet hit,men Madlatorget har blitt vanvittig stort siden den gang,og vi har ikke vært der enda...

...det ble fort et par timer på oss,men ikke så forferdelig mye i mine poser iallefall...ei skjorte på salg,ei bukse til Småfrøkna(åneidu,den var selvfølgelig ikke på salg,men ikke hennes feil...) og regnjakken til Broremann da...det var det hele...jaja,det er det jeg sier...sjelden jeg finner noe...

...MEN...det jeg fant var nye gardiner til stua...samme typer gardiner jeg hadde fra før,men nå fant jeg noen lyse grønne til 50 kr lengden...så det blir den nette sum av 200 kr for gardinene,duker i samme farge til halv pris,men siden jeg ikke fant puter i 40x40 som matcha(fant bare avlange,det vil jeg ikke ha!!) kjøpte jeg en lengde ekstra så jeg kan sy putetrekk og løper til skjenken...

...så i mårra har jeg planer om å pakke ut jula...de planene har jeg hatt siden mandag,men det er fremdeles ikke gjort,men nå er det jo noe som ligger og frister,så det blir et ekstra spark bak...bedre sent enn aldri

...etter de timene i butikkene er jeg veldig klar for en kvil,så da vi var hjemme rundt 13 stupte jeg i seng...gikk ikke mange minuttene før jeg sovna...zzz...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar