lørdag 28. januar 2012

Onsdag 25.1.12 ...i natt har jeg klamra meg fast i sengehalmen med den tynne dyna og teppe oppå for ikke å fryse ihjel i dobbelsenga...tempen ligger rundt null,men tipper mot minus og det blåser storm ute...tror jeg har frosset hele natta...brrrr...

...soverommet vårt vender rett mot stormen og er forøvrig det kaldeste rommet i huset...vanligvis liker jeg å ha kaldt soverom,men dette tar kaka...Småfrøkna sov sammen med meg i natt og den høye feberen som Småfrøkna hadde i går kveld forsvant i løpet av natta...den ble vel frosset ut rett ut...

...men hun hadde jo den gode,varme dundyna til gubben og har ikke frosset...så dette var en effektiv måte å bli kvitt feberen på...bortsett fra litt snakking i søvne fra hennes side har hun sovet godt,så det ble ei mye bedre natt enn jeg var redd for på den måten...hadde jeg bare ikke frosset ihjel samtidig...jaja...kniiis...jeg lever jo enda da...

...Broremann kom seg avgårde til skolen i stormen,godt kledd...tror nok han misunte sin syke søster litt som fikk være hjemme,ja...vi to hjemme koste oss sammen på beste måte i uværet og fyrte så ovnen nesten glødet...t o m dyra foretrakk å være inne...

...på kvelden fikk jeg en telefon fra Oseberg...hvis jeg var bekymret fordi jeg ikke hørte noe fra mannen min så var årsaken den at både telefonlinja og internett lå nede...tenkte meg jo at det var været som var årsaken,fordi vi ble brutt midt i samtalen i går og jeg hørte ikke noe mer...

...jaja...heldigvis er jeg ikke av den nervøse typen...mitt motto er at så lenge man ikke har fått beskjed om at noe er galt,så er alt ok...man kunne jo blitt gal av å være gift med en offshore-arbeider hvis ikke...

Torsdag 26.1.12 ...brrrr....iskaldt i natt også og vanvittig vind,til tross for at jeg både hadde dundyna til gubben og mi tynne oppå...jeg tettet igjen ventilen i går også for å slippe vinden rett inn i rommet,den ville jo selvfølgelig ikke igjen på vanlig vis,så da var det bare å stappe noe inn i åpningen...
...for å finne på noe satte jeg og Småfrøkna i gang med å mekke ny neglelakk...hun synes selvfølgelig at dette er veldig kjekt og skal mora ha,så skal hun også...så da er det bare å dele samme hobby...
Småfrøkna sine...
Mamma sine...
...vi har skrudd opp gradene på parafinovnen flere ganger...det blir liksom ikke skikkelig varmt,men så ligger det over på minussida og storm også da,så da er det vel ikke så rart...

...sykehuset igjen i kveld kl 18.30...i kveld er det MR av rygg som skal tas og Småfrøkna er litt mer medgjørlig i kveld hvis jeg bare kommer hjem igjen med EN gang etterpå...og det lovte jeg,med en liten avstikker innom kiwi...mat må vi jo ha...

...stille og rolig i MR-kjelleren i kveld...ikke noe folk,men likevel 20 minutt over tida...jaja,ingen vits i å møte 10 minutt før tida da,som det stod i innkallelsen...sløsing av min tid!!...av med siste rest av juvelene(glemte jo selvfølgelig de små øredobbene i hull nr 2 og 3 i ørene),opp på benken med meg,på med øreklokkene og inn i dunkdunkern med meg...så få vi se ha legen sier neste uke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar