søndag 29. januar 2012

Helga..

Fredag 27.1.12-29.1.12 ...jaja,fredag og helg igjen...men har jo hatt litt følelese av helg i flere dager da, siden det er bare halve troppen som går på skolen for tida...ikke så mange planer for helga igrunnen...

...Storebror har dratt på hyttetur med noen venner...etter at vi hadde spist pizza dro Broremann til en kompis for å overnatte,så da ble bare meg og Småfrøkna igjen hjemme...

...lørdag tok jeg og Småfrøkna oss et shoppingraid på 4 timer...men vi kom så godt som tomhendte hjem igjen...men jeg gjorde et kupp på yndlingsrosene(fargen og størrelsen) på co-op...da var jeg fornøyd...ut med de halv-visne tulipanene,på plass med rosene...sånn skal det være...

...endelig har omsider vinden roa seg også...er utrolig merkelig å høre bare stillhet når det har bråka sånn så lenge...det blir liksom ekko opppi topplokket av stillhet...og ovnen skrus ned,og ned,og ned...nå står den på minimum igjen og det er mer enn varmt nok...til tross for at det er ganske kaldt ute...

...i dag,søndag,har jeg og Småfrøkna sett på nail-art på nettet flere timer og i ettermiddag har vi vært på kino...Gutten og delfinen i 3D...kjempekjekk film syntes vi alle tre...nå er ranslene gjort klar,matboksene funnet frem,reine skoleklær ligger klar på stolen og ungene(og jeg)skal snart i seng...

...i mårra er det slutt på latmannslivet(well...jeg har da jobba nok!!!),men nå er jeg ferdig med skiftet fra jul til ny stue,så da har jeg ikke så veeldig mye på skuldrene lenger...

...nå er det på`n igjen med treninga...teller på knappene om jeg skal delta i Nordsjørittet i år også...hadde jeg bare vært litt synsk når det gjelder diverse saker og ting på sykdomsfronten...forferdelig kjipt å bli snytt etter mye trening...jaja,i mårra er det iallefall 2 timers trening på gang igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar