mandag 21. mai 2012

Sol...og ikke sol...

Søndag 20.5.12 ...dagen begynte grått,men med god temperatur...utpå ettermiddagen i 14-tida kom endelig sola...da var det bare frem med solsenga og nyte livet...

...Småfrøkna har tatt turen i stallen i dag også...Broremann dro på besøk,så nå er det bare oss to gamle(hihi) her hjemme...var jo litt deilig da,når sola endelig kom frem og i tillegg ha barnefri ei stund...

Mandag 21.5.12 ...vi stod opp til sol og blå himmel i dag...skal vi virkelig få en hel dag med sol...????....jeg måtte avgårde for å ta blodprøve og dro hjemmefra 8.45...etterpå gjorde jeg diverse ærend på vei hjem,handla grillmat bl a,så da jeg kom hjem rundt kl 10 var det slutt på sola...

...det ble opp i 20 gr,men sola var fraværende helt til 19.30...men vi hadde likevel en deilig dag ute i det varme været...MÅ jo bare sitte ute og nyte dagen når det plutselig blir så varmt...da ungene kom hjem fra skole og hadde gjort lekser grilla vi og spiste ute...

...jeg har fått planta ned 4 sommerblomster jeg kjøpte med meg hjem i dag...på tide å få auka bestanda av sommerblomster nå når sommeren(eller våren??) virkelig er over oss...

...jeg gikk ikke inn før 20.45...da hadde jeg fått kost meg en god time i sola før skyene tok over igjen...jaja...man får nyte øyeblikkene når de er der...så får vi bare stole på værmeldinga for resten av uka...at det blir brukendes vær da...

2 kommentarer:

  1. Kjempesupert vær her idag, 24 varme, deilige grader!Eldstesønnen min har bursdag i dag, og vi har grilla og kost oss på terassen. Det er så fint her nå, man må bare benytte alle muligheter til å nyte det. Mine gjess, ender og høns har tatt seg en tur til elva, der de finner skygge under trærne, og man kan tydelig se hvordan de koser seg nå! Ja, vi får sette vår lit til at værmeldinga stemmer, og at sommeren virkelig har kommet, det ser iallefall lovende ut så langt!
    Sommerhilsen, og klem fra Tone N

    SvarSlett
  2. Hei Tone!!
    Bedre sent enn aldri!! Så kjekt å høre at du også har kost deg i de nydelige dagene vi har hatt...det har vært en drøm...deilig for både mennesker og dyr!!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett