lørdag 19. mai 2012

VÅRFØLELSE!!!

Lørdag 19.5.12 ...klarte faktisk å sove litt av og på til nærmere 9 i dag...ikke verst,gitt...avslappende mårra og søndagsfeeling med alle disse fridagene...går aldeles i ball,selv for meg som ikke peser meg avgårde på jobb hver dag...

...i dag hadde jeg bestemt meg for å rydde terrassene hvis det bare var oppholdsvær...og det ble det...11-12 gr,så sola så vidt gjennom skyene og jeg må si at jeg begynner å få VÅRFØLELSE aldeles...!!!!...ikke verst...

...så da var det bare å sette i gang...og etter litt jobbing på oss tre som var hjemme ble terrassene blåst...og jeg er SÅ fornøyd!!!...og nå fikk jeg rett og slett lyst til å kjøpe mere blomster...og etter å ha sett kveldens værmelding er det visst bare  sette i gang med innkjøp av mere blomster...juhuuuuuu...!!!...

...vår og sommer er uansett mine beste årstider...det gjør godt for både kropp og sjel...det er liksom årstider som lover så mye og er så fyllt av positive ting...på så mange måter...

...så håper jeg bare at det blir det været de lovte i mårra...da skaljeg ikke klage...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar