torsdag 7. juni 2012

Ut på tur...

Søndag 3.6.12 ...jaja..turnstevnet er over,middagskvilen gikk ikke som planlagt...da er det bare å begynne å gjøre noe...alt fra turnstevnet ble pakka ut og rydda på plass...neste post...jeg skal til Oslo i mårra...på lunsj...føler meg rett og slett som ei Hollywood-frue som flyr tur-retur samme dag for å gå i lunsj...hihi...

...nok engang må det organiseres litt barnepass mm men jeg fikk kabalen til å gå opp denne gangen også...ikke alltid like enkelt når far i huset er offshore,men det går alltid greit til slutt...

...mitt store problem nå er jo vekterstreiken...kommer jeg meg avgårde...kommer jeg meg ikke avgårde...kommer jeg meg hjem igjen...kommer jeg meg ikke hjem igjen...rekker jeg flyet...akkja...jeg fikk iallefall gjort klar veska med det lille jeg skulle ja med meg og klærne jeg skal ha på meg...

...våkna klokka 5 og klokka 6,den stod egentlig på 6.10,men fant ut at jeg like godt kunne stå opp og hoppe i dusjen med en gang...jo før vi kommer oss avgårde,jo bedre...flyet mitt går 9.10,men man må jo være tidlig ute...

...Småfrøkna stod i soveromsvinduet og vinka da jeg og Storebror kjørte 6.50...ikke helt fornøyd med at mamma skal dra,men fullt klar over at jeg kommer jo hjem igjen i kveld...ankom Sola 7.15,fikk skrevet ut boardingkortet og styrtet opp trappene for å komme fortest mulig i sikkerhetssjekk-køa...

...akkja...det ble ei stund å vente på flyet,det tok bare 20 minutt i kø,så var jeg igjennom nåløyet...jaja,hvem kunne vite det da...da får man bare slå ihjæl tida med lesestoff...

...flyet gikk presis og jeg ble henta på Gardermoen og kjørt til døra der lunsjen skulle være...sjåføren,Tess og jeg fant tonen med en gang...det er ikke verst nårman treffer et menneskefor første gang...

...det dette dreier seg om er at vi er 8 damer med uhelbredelig diagnose som skal 1 uke til Hellas sammen fra 21.7...alt blir dekket av Støtteforeningen for kreftrammede...

...den samme foreningen hadde sørget for at vi fikk hver vår pose med masse gaver oppi...alt fra sminke,solkrem,kopp,t-skjorte mm...

Spesielt godt likte jo jeg denne da...jeg foreslo at vi kunne bruke dette som smykke hele gjengen når vi skulle reise...folk hadde vel lurt da...hihih...

...så nå skal vi treffes for å bli kjent med menneskene bak bildene og navnene...vi er alle med i et forum som heter Brystkraft,som er et lukket forum for kvinner med brystkreft,som,desverre,stadig øker i medlemstallet...det er lederen for dette forumet som står bak turen og har ordnet alt for oss...en utrolig dame!!!...

...jeg må vel si vi fant tonen med en gang og fikk noen koselige timer sammen...det var bare jeg som kom langveisfra,de andre bor på østlandet...min snille sjåfør kjørte meg tibake til Gardermoen igjen og jeg kom vel dit ca 17.45 og flyet mitt hjem gikk 20.00...nervøs ja....

...måtte jo bare le da jeg kom inn...ingen kø...2 minutt så var jeg gjennom sikkerhetsjekken og en ny evighet til å vente på flyet mitt hjem...jaja...hvem kunne vite det da etter all skremselspropagandaen ang ventetid vi har blitt proppet fulle med den siste uka...

...må si det var deilig å få velta seg i bingen i dag...ble ikke mange sidene med lesing,nei...kjenner at jeg har vært på farta 3 dager med lite søvn og mye stress,så

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar