fredag 5. oktober 2012

Lysere dager får følger...

Torsdag 4.10.12 ...ahh...godt det snart går mot høstferie,sier nå jeg...skal bli deilig med 9 dager uten vekkerklokke...(og lekser da)...vi blir hjemme i høstferien i år...tar ikke sjansen på å reise bort på det tidspunktet et eventuelt immunforsvarssvikt slår til...

...det er isåfall på tirsdag neste uke...Neulasta-sprøyta eller ei...gidder ikke ta noen sjanser...skal nok alltids finne på noe...det jeg IKKE liker akkurat i disse dager at jeg har to unger som er på vei til å bli skikkelig forkjøla...den ene verre enn den andre...hmm...

...men det sies jo at man tåler de bakteriene man har i sitt egent hus best,så da satser jeg på at jeg overlever dem også...

...nå når det plutselig har blitt litt sol innimellom og lysere dager ser man hvor skitne speil,vinduer,hvite dører osv er...så nå har jeg fått dilla og tar litt med jevne mellomrom...har endelig innsett(iallefall for ei stund),at de der store rykka straffer seg...bedre med litt om gangen...

...et vindu nå og ei dør da,et vindu så og en vegg da...med tørkepause med vifta mi innimellom..svetten siler jo med en gang pulsen stiger 2 hakk,og det er ikke tull engang...ser ikke ut til å bli noen bedring på det området selv om antihormonbehandlinga er avslutta...

...jeg har jo fjernet eggstokkene,så noe av skylda kan jo ligge der også...men akk,det ser ut til å ha blitt min trofaste følgesvenn,enten jeg liker det eller ikke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar