lørdag 3. november 2012

Og hvor ble Ole Lukkøye av...???

Lørdag 3.11.12 ...ingen tvil om at Medrolen har gjort sitt inntog i kroppen i form av søvnløshet,ja...jeg lå lys våken frem til klokka var nærmere 3,så sov jeg noen timer og våkna igjen...akkja...hva skal en gjørra med sånt da...???...og så jeg som alltid har hatt sååå godt sovehjerte...

...masse svetting også,ingen tvil om hvem jeg skal legge skylda på for det...det var nemlig ganske så bra med den slags før jeg begynte på dette herket igjen...grrr...8.20 stod jeg opp,gadd ikke å irritere meg over mangel av søvn mer...og så begynner jeg å få sånne fiiiine,røde kinn...synderen...???...

...rett etter at jeg hadde stått opp i dag satte jeg i gang med Zaloflaska for å få av meg ringene mine...snufs...nå har jeg prøvt flere ganger,og medrolen har jo ikke gjort det bedre,og etter masse haling og draing fikk jeg dem av...

...vises godt på fingrene at det har vært trangt om plassen ei stund,ja...var redd jeg måtte ta tanga på dem snart nå hvis jeg ikke fikk dem av nå...får bare håpe at jeg snart kan bruke dem igjen...snufs...her er mine kjære ringer på venstre hånd...
...etter frokost satte vi i gang med rydding og vasking til den store gullmedalje...det var strengt påkrevt kan du trygt si...med såpass mange dyr blir det litt hybelkaniner (og Felix syntes det var veeldig kjekt å følge etter støvsuger-munnstykket..)...

...og rot har en tendens til å begynne å samle seg opp og så baller det bare på seg etter hvert...men nå begynner det å bli passe lørdagsreint,så da er det bare å slappe av...begge ungene skal i bursdag i dag...den ene rett borte på skolen,heldigvis...den andre på bowlingselskap på Bryne...

...mens vi holdt på ringte det på døra og siden det i 90% av tilfellene det er noen som skal på besøk til Broremann roper vi alltid på ham...han kom inn igjen med et fat med solboller som den snille naboen vår hadde kommet bort med...nyyyybakt og lunkne...mmm....passa veldig bra da...
...Broremann dro på overnatting etter bursdagen i dag,jeg og Småfrøkna rotta oss ned i kjellerstua for å kose oss med Skal vi danse,mens mannen min dro på besøk til en tidligere arbeidskollega nedi bakken her og radla med ham...

...nå er Eldar omsider ute av dansen,nattdyret har fått mat,vi ferdige og klar for loppekassen,så får jeg se om det blir noe søvn på meg i natt da...endelig godt at mannen min fikk kjøpt ny bok på butikken til meg,siden biblioteket svikter meg...akkja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar