søndag 25. november 2012

Trøtt og vondt både her og der

Søndag 25.11.12 ...jaja,der gikk jammen den helga også...Broremann har vært på overnatting med kinobesøk som avslutning fra i gå til i dag...Småfrøkna har vært hjemme med oss...i går satte hun i gang med å brette stjerner i papir...

...i fjor fomla vi noe vanvittig med å få de til,etter bruksanvisning...men i år brukte vi 5 minutt,så satt det...og jeg vet ikke hvor mange hun har laget i dag...og de skal henge etter sytråd i taket på rommet hennes...jaja,det er godt at noe henger i hukommelsen...

...i går tok jeg meg av julekalenderne til ungene...etter oppsummering fant jeg ut at Småfrøkna sine var i boks faktisk...det er bare noen som mangler papir...hos Broremann derimot mangler det 14 pakker og noen trenger papir her også...det slår aldri feil,jenter er ikke noe problem,men guttene er verre...samme når det gjelder klær...men ALLE PAKKENE skal være på plass til 1.12.12...

...av en eller annen grunn har jeg vært vanvittig trøtt kort tid etter at jeg har stått opp i helga,både lørdag og søndag...med en gang jeg setter meg ned med pc,mobil eller ser på tv så dupper jeg av...hele tiden...det er nesten flaut...klarer bare ikke å holde øyene oppe...

...men samtidig er jeg på en måte våken...står tv-en på,så hører jeg hva som blir sagt der og er det noen som snakker i stua så får jeg med meg hva som blir sagt...hmmm...og de siste dagene har jeg stått opp med megahovent øye på den sida jeg ligger på...hver eneste dag nå har det vært slik...

...smertene i lysken har heller ikke blitt bedre,heller tvert om...jo mer jeg har beveget meg,jo verre har det blitt...og jeg får mer og mer vondt rundt om i kroppen ellers også...ikke vet jeg,men jeg vet at det er slitsomt...det baller liksom bare på seg og blir verre,det ene etter det andre...

....i dag har jeg gått berserk på soverommet vårt...alle klær har kommer på plass...alle smykker har kommet på plass...alt annet har kommet dit det hører til...en kraftig runde med støvsugeren og støvfilla...og nå er rommet som nytt...jaja,det trengs noen skippertak av og til...men jeg kjenner det på kroppen,ja...huff...

...nå er dagen blitt kveld og jeg ser frem til å finne senga...til tross for en totimers middagskvil så er både jeg og kroppen min sliten...i mårra skal jeg og naboen på Kvadrat kjøpesenter og myse litt...greit å ta det på en mandag,da er det forhåpentligvis stillt og rolig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar