onsdag 28. november 2012

Ut på shopping...

Mandag 26.11.12 ...i dag hadde jeg en koselig dag med Karin på Kvadrat....vi pløya ikke hele senteret,men det var heller ikke meninga...litt handling ble det da også...men siden jeg hadde skoletter med 4-5 cm hæl på(veldig gode sko å gå i) klarte jeg ikke å bøye meg ned til gulvet hvis jeg mistet noe for å ta det opp igjen,så såpass vondt har jeg...det sier jo litt...
...mmm...
...da er det jo godt å ha noen med seg da,for jeg er ikke typen som bare går i fra det som faller ned...!!!...så det ble både noen topper og stæsj...Karin traff en gammel bekjent rett før kafe-tid,så da fikk vi satt oss,slappa av og skravla litt,før vi tok en avslutning i shoppinga....

...det ble litt fjolling og fnising av det faktum at jeg eeelsker lilla og det jeg handlet stort sett var lilla...hihi...jaja,kan ikke noe for at jeg elsker lilla,jeg vel...????!!!...men under over alle under,adventstida er rød hos oss...believe it or not...!!!...

...Småfrøkna skal på turn i kveld,så jeg hentet henne da hun skulle hjemover..ikke så glad i å gå alene når det er mørkt...best å komme seg i seng i skjebelig tid i kveld...alle mannog mannen min skal tidlig opp og avgårde i mårra...ungene på skolen og jeg skal til onkologen på sykehuset...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar