mandag 25. februar 2013

Ny uke,nye muligheter..

Mandag 25.2.2013 ...endelig ei god natt som varte til vekkerklokka ringte...ahhh...tok siste dose Medrol,kun 4 mg mårra og kveld i går,i dag skal jeg ikke ta noe fordi jeg har trappa helt ned etter cellegifta...så er det oppstart igjen imårra pga cellegift nr 2...akkja...

...og været er fremdeles like flott...!!!...vi blir jo helt bortskjemt av disse soldagene,dag etter dag...så jeg får vel sette meg ut i dag også da,best å nyte dagene...jeg fikk masse fregner i går,så et par sånne dager,så jevner det seg vel ut til brunfarge etterhvert...hihi...

...etter dusjen i går fikk jeg meg enda en overraskelse når det gjelder vekta...jeg har gått ned 2 kilo til,så nå har jeg gått ned 18 kilo totalt...jeg forstår det ikke...det begynte da jeg slutta med Megace`n(antihormonbehandling) og siden har kiloene bare rast av videre...jaja,for mye og for lite er like gæli sier dem...hihi...

...ut på solsenga klokka 10.30...ahhh,det begynner å smake av sol og sommer...når`n først har lokka meg uti uføret får jeg bare fortsette,kan jo ikke gjøre noe annet...og det er en god dose livskvalitet i noen timer på solsenga...kan prøve den som vil...

...etter et par timer på solsenga flytta jeg meg over til den andre senga...blir ikke det samme som søvn å bare ligge på solsenga...har gjort klar pannekakerøra på mårran,så da er det bare å sette i gang med å steike når jeg står opp igjen mens mannen min hjelper ungene med lekser...

...etter middag og litt avslapning tok jeg og Småfrøkna oss en tur med de små 4-beinte...litt mer kald trekk i dag,så turen ble ikke så lang som i går,men hundene var storfornøyde med å komme ut og få rase rundt og tøyse litt...

...dagen har gått mot kveld...det har gått greit uten Medrol,i mårra er det på`n igjen og cellegift nr 2...å sånn går nu dagan,som`n sa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar