onsdag 17. juli 2013

Endelig litt sol...

 Onsdag 17.7.2013 ...utrolig irriterende å våkne klokka 6 når man har ferie...grrr...man ligger bare og vrir seg og lurer på når man kan stå opp uten å forstyrre de som sover...grått og trist ute i dag også ja...skulle bare egentlig gått og lagt meg igjen i protest...

...hadde bestemt meg i går for at jeg skulle dra på Bruktbua i dag og kjøpe flere bøker av alle seriene jeg leser,hvis det var grått og jaggu var det ikke bare å pakke posevis med leste bøker og stable i bilen...9.30 ble ungene truet ut av sengene for å være med og kjøpe lesestoff...Småfrøkna sov stakkars...hihi....

...etter en times leiting i hyller og bord hadde vi funnet noe så det holdt en stund for alle sammen...så nå er det hjem og stable bøkene ved senga...hmmm...på vei hjem så jeg litt blå himmel og noen solstråler...hurraaa...når sola smiler,smiler jeg også...

...og sol og blå himmel ble det da klokka var 15,vi måtte vente såpass ja...og varte nesten kvelden ut,deilig...Broremann ble henta til overnatting i kveld og i mårra skal de i Kongeparken...da skal Småfrøkna også få være med...heldige unger...

...mannen min reiser offshore i mårra for 2 uker,så da er jeg hjemme alene på dagen og kunne ønsket meg sol og deilige alene-timer...jaja,den som lever får se,sier nå jeg da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar