mandag 15. juli 2013

Grå sommerdag...enda en gang...

Mandag 15.7.2013 ...ny grå dag...jaha...hvor blir sommeren av da...???...for hver dag som går blir det en mindre sommerdag igjen,og høsten kommer fortere enn fy...nå vil jeg ha høytrykksperiode på både 1 og 2 uker,gjerne 3...slik at man virkelig får svetta litt og kan bruke sommerklærne uten å fryse i hjel...

...Storebror reiser til sjøs i 3 uker på ferie i dag med kjæresten og faren...seiling er livet der i gården,ingen tvil om det...jeg og Småfrøkna ble med til båthavna der båten ligger,for å kjøre bilen hans hjem igjen...trenger ikke stå der i 3 uker helt alene...

...når vi først var på farta stakk vi innom Madlatorget på vei hjem...fant meg et par sandaler til som jeg har sikla etter...i blåfarge som passer til dongery og det meste...og nå var de på salg...fett nok...litt småtteri ble det også...
...i kveld koste jeg meg med nyplukka Joa-jordbær,rømme og brunt sukker...MÅ bare prøves...og det var deilig å endelig smake noen gode,norske jordbær som smaker som de skal smake...det er nemlig lenge side...
...samtidig som jeg har spist og sett på tv har jeg brukten eeeeeevighet på å ta av neglelakken som jeg hadde på...1 lag med underlakk,2 lag med neglelakk,1lag med glitter og 1 lag med top-coat...greit nok at jeg har en neglelakk som holder og tåler alt,men det er no`herk å få det av igjen...

...jaja,i mårra blir det i allefall en ny farge på fingre(og tær),tror jeg dropper 2-3 av lagene denne gangen...hihi...

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jordbær med rømme og brunt sukker,det var en ny vri,skal prøves...elsker norske jordbær.
    Kjekt at du har det bra og kan nyte sommeren som de har meldt kommer til helgen:)
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Det må jeg prøve, med brunt sukker! Namnam...
    Spreke sandaler :-)

    Wow, så mange lag med neglelakk.. har jeg ikke tålmodighet til =)

    Klem fra meg.

    SvarSlett