lørdag 12. april 2014

Det nærmer seg påske...

Mandag 7.4.2014 ...joda,vi kom oss opp i rett tid og vel så det...Broremann kom seg avgårde med transport til skolen av pappa i god tid,Småfrøkna avgårde på skolen og så var det meg til slutt til fysioterapi...pjuh...travel mandags mårra,ja...

...jeg håper at de som er på leirskole får et noenlunde brukbart vær...de fikk ikke den aller beste værmeldinga...men de klarer nok å få noe moro ut av turen uansett...

...da jeg kom tilbake hadde min snille mann gjort klar solsenga og innen en time var himmelen blå og sola varmet kroppen...må bare si det igjen...ahhh,deilig...

...Småfrøkna skal til kiropraktor i ettermiddag,hun har i lengre tid hatt en del problemer med korsryggen,som viste seg å være låsning som var resultat av feil beinstilling...det blir en del runder med behandling av forskjellige slag...hun hadde noe lignende da hun var liten...akkja...men hun får lov til å fortsette med alle fritidsaktivitetene sine...heldigvis...

Tirsdag 8.4.2014 ...siden det bare var en unge som skulle på skolen i dag tillot jeg meg å stille vekkerklokka på 7.10...deilig å få dra seg noen minutter lengre,og jeg våknet av meg selv 7.09...godt jobba...hihi...

...i kveld hadde jeg den første turen med å lufte hunder etter min lange innleggelse som førte til alvorlig muskeltap...Småfrøkna tok den "tyngste" hunden,tibben,og jeg den minste og letteste for å være sikker på at jeg ikke ble dratt overende...

...jeg var spent fordi dette var et impulsivt innfall,men det gikk bra...må bare følge med på hva de firbeinte kan finne på...så det blir ikke siste gang dette...all trening er god trening...kanskje det blir en tur med dem i mårra også...

Onsdag 9.4.2014 ...må på apoteket i dag for å kjøpe inn mer av Klexane-sprøytene mine...ene øyeblikket har jeg maange,neste øyeblikket er det tomt...men selvfølgelig var resepten tom...men siden jeg er så kjent fikk jeg en pakke uten resept..skal til fastlegen i mårra,så jeg får ordne ny resept da...

...åååå,gleder meg til i kveld,da skal jeg på kaffeslabberas med 2 andre damer...det skal bli kos,har gledet meg lenge til det...far i stua skal ta med seg Småfrøkna til fysioterapeuten...

...det ble noen koselige timer med M og H...skravla gikk i ett,ingen problemer med det,nei...og jeg fikk noen søte små gaver...en engel,et hjerte og en rosa knøttliten høne..kjekt...og så fikk vi nybakt "hvetestang" eller hva det nå heter...og vi fikk jammen en hver med oss hjem også...lykke...

...Storebror kom tråkkende på sykkelen...!!!..i kveldinga og da fikk baksten bein å gå på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar