mandag 25. januar 2010

Medisiner og annet tidsfordriv...hihi...

Torsdag 21.1.2010. Stønn! Hetetokter,vondt i begge beina og vondt alle plasser etter at jeg ramla..jaja...det ska`kke værra lett,nei... Lå på 8 på skalaen i natt...hmmm kanskje jeg må hive meg på de nye medisinene likevel?? Ikke henta dem enda...Vi får se...

Ungene er gått til skolen,her er det bare å komme i gang og svinge seg med malerulla! Gleder meg til vi er ferdig,men det er jo litt arbeid til den tid,da... Det blir en del timer med maling før vi er ferdig for dagen...skal nok kjenne de ubekvemme arbeidsstillingene i morgen ja...

Middagskvilen er over,på tide å lage middag til småtrolla som snart kommer hjem fra skolen,så er det lekser og på`n igjen med maling.....malemalemalemalezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....................

Fredag 22.1.2010. Hetetokter,jadajada..våkna i natt av at jeg lå på ryggen med det ene beinet bøyd oppover og det andre bøyd sidelengs ned mot madrassen. Det var så jæ.... vondt at jeg ikke trodde at jeg skulle klare å strekke hverken den ene eller den andre foten ut...det lå på 10 på skalaen..

Jeg måtte bruke hendene og løfte foten for i det hele tatt klare å røre den...det var noe av det verste jeg har kjent på lenge...det ble åh,oi,åh,oi helt til mannen min snudde seg og lurte på hva jeg holdt på med.....

Jaja! Yoga og stretching i dag... godt å få tøyd kroppen litt etter maleakrobatikken..kjente det senere på dagen da jeg skulle male at det var ikke helt bra det jeg drev på med i går...måtte gi opp etter en runde i gangen...hmm...

I kveld tror jeg at jeg skal jeg begynne på Prednisolonen som jeg henta da jeg var på treninga tidligere....litt skeptisk...men dog...kan det hjelpe så er det vel verd det,suser bivirkningene opp på sidelinja så får jeg ta en vurdering på hva som er verst...bivirkningene av den ene medisinen eller bivirkningene av den andre medisinen..

Tok dere den eller?? Utrolig at man bruker en medisin for å slå i hjel det kreften ikke skal ha,så får man ny medisin for å slå ihjel bivirkningene som kommer av den første medisinen for det atte....jeg har en del av sånne medisiner...her er det bare å holde tunga beint i munnen og huske hvilken medisin som er for hva eller hvor eller hvem eller hvadetnåvar...

Lørdag 23.1.2010. Hetetoktene har vært på plass,men ellers har jeg hatt en mye bedre natt enn på lenge...har bare hatt litt vondt i høyre fot,men det kan ikke sammenlignes med nettene før... Jeg får håpe at det er Prednisolonen som gjør dette,at det ikke er bare tilfeldig...

I dag skal mannen min begynne å skifte ut alle listene i gangen med profilerte lister. I mens tar jeg med meg småtrolla i svømmehallen...samtidig får jeg svømt det jeg trodde var mine 1000 meter som jeg nå etter ny utregning viser seg å være 1250 meter..jaja,godt det var den veien da..hihi..

Søndag 24.1.2010. Oppsummering natt: Ikke vondt i det hele tatt i natt!! O under over alle under! Ikke tvil om at den nye medisinen virker,nei! Håper at det fortsetter slik og at det ikke blir bivirkninger å snakke om heller....

Blir kino i dag med meg og småtrolla mens mannen jobber med listene... Bedre å jobbe i fred og ro enn med unger som springer inn og ut hele tiden...ellers så har det jo blitt tradisjon for meg og småtrolla med svømmehallen en dag og kino en dag i helga...kos det....kjekt å ha noe å se fram til når det lakker mot helg,for meg også.....har ingen ting på by`n å gjøre lenger...

Da var enda ei uke slutt...som tiden går,selv for meg som nyter hver en dag jeg får være frisk og kose meg med familien min,trene og gjøre andre ting jeg har lyst til...takk for følget!!

3 kommentarer:

  1. hei tror det er femte gangen eg prøver nå....det kommer ikke frem....

    SvarSlett
  2. JOda,her er du...Publiserer alle innlegg som legges inn under kommentar. Sender du meg en mail kan jeg ikke publisere den! Men jeg svarer også på mail,så da får du bare prøve en gang til...men her er du i allefall! Kjekt med kommentarer! : )

    SvarSlett
  3. hei igjen jo ser den femte kom frem.. husker jo ikje hva jeg skrev på alle...men en ting gjentok jeg du er jo i 100 hele tiden....det var så kjekt og lese at kreften lå der stilt og rolig og der skal den ligge!!!! dermed basta.jeg er fremdeles ikke ute og går tur...venter på mildværet...men er jo i butikken og andre småting men og gå fort en tur det er leeenge siden....ha en fin dag ...får trimme med støvsugeren nå..Mia

    SvarSlett