onsdag 27. oktober 2010

Onsdag og midt i arbeidsuka...

Onsdag 27.10.10 Ei svett natt,gitt...jaja..ikke noe nytt det,nei...onsdag i dag...midt i arbeidsuka...dagene går fort..etter at ungene har gått på skolen er det stille og rolig i heimen...ute plaskregner det og vinden hyler rundt hushjørnene i dag...skikkelig skitvær..det syntes visst katta også som kom stupende inn soveromsvinduet i natt..de kommer til å gi meg hjerteinfarkt en natt...det er jeg sikker på...!!

Mannen min og jeg slapper av og koser oss...samtidig som han prøver å få gang på noen av alle de pc-ene som har ligget brakk en stund..han har sprunget fra den ene til den andre et par dager nå...jaja...dørprosjektet er godt over halvveis nå..hadde vært kjekt om det ble ferdig før han dro ut..

Stille og rolig dag i dag..har hatt det travelt med å svare på alle innleggene på bloggen min...kjekt å se at den engasjerer leserne mine..

Etter middagskvilen er ungene kommet hjem,så det er bare å sette i gang med siste rest av lekser og middag..i kveld skal småfrøkna i bursdag og broremann på speidern..storebror kommer hjem akkurat når småfrøkna skal kjøres i selskap og er så snill at han kjører henne...

I mårra skal jeg på sykehuset og få svar på alle prøver og få vite hva som skjer videre når det gjelder behandling osv,etterpå skal jeg ha Zometa,hvis de ikke endrer på det da.....er litt spent i det jeg sitter her og skriver,men har i grunnen ikke ofret det en tanke før nå..og slik har det i grunnen vært i den seinere tid..det som skjer,det skjer...(dere skal få en oppdatering når jeg har vært der...)

Nå er det snart kvelden for meg...senga og boka lokker,så det er vel bare å rope: jaaa...kommer nå...så det betyr at vi snakkes i mårra,folkens!! Sov godt og drøm søtt,det skal jeg...!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg fant dette som en annen kreftblogger hadde funnet på facebook:

    “Måten å oppnå indre ro på, er å gjøre ferdig alle tingene du har påbegynt. Jeg så meg rundt i huset for å se alt jeg hadde påbegynt og ikke gjort ferdig…
    Nå har jeg tatt resten av rødvinsflaska, Baileys`n, Løiten, Kahula`n, resten av Paralgin forte, Valium`n, en plate sjokolade og de siste 8 …lykkepillene.
    Du ANER IKKE hvor forbaska bra jeg føler meg!
    Skjønner ikke hvorfor politiet vil ha meg ned fra taket?”

    Tenkte med en gang på deg Synni siden du er en Baileysfan. Etter turen til Danmark har du sikkert hamstra nok slik at du kan tilbringe noe av tiden din på taket hvis du har lyst til det, kanskje katta holder deg med selskap. Alt godt for i mårra!

    SvarSlett
  2. Hei
    Ser du synes du får mange kommentarer på bloggen din :-) Er kun leser av bloggen din, men tenker du må være et av de mest positive menneskene som finnes. Når jeg leser bloggen din tenker jeg at du har en egen evne til å gripe dagen og øyeblikket! Selv har jeg kjøpt meg en ring med "carpe diem" og vil så gjerne være mer tilstedet her og nå...men så er det så vanskelig å klare... Håper du får gode nyheter i dag! Å du skriver en flott blogg! Takk for at du deler. M

    SvarSlett
  3. Hei igjen Synni :) Ble litt nysgjerrig ang. halloween festen dere har på søndag i kirken. Er dette noe alle kan være med på?
    Jeg er heller ikke noe fan av å la barna gå rundt å tigge på dørene og har faktisk nektet sønnen min å gjøre det. Men dette hørtes kjempe kjekt ut. På den måten kan han også få mer glede av å kle seg ut litt. Kan nevne jeg er døpt i Klepp kirke og vi er invitert på middag til foreldrene mine på klepp på søndag. Så derfor så er vi i omegn. Klem fra Unni =)
    PS. Riktig så god tur til Danmark.

    SvarSlett
  4. Hei Unni! HalloVenn festen er åpen for alle,med snille kostymer...ungene får godteri rundt om på stasjoner og det er kafe for oss voksne.50 kr per person,maks 200 per familie..Så kom igjen,du finner meg nok der!!(Gi meg et hint,hvis du er der..) Takk for ønsker om god tur,skal gjøre godt å komme seg litt vekk.. klem fra Synni.

    SvarSlett