lørdag 11. desember 2010

Carola og Moments.....


Lørdag 11.12.10 For ei natt!!! Det har blåst og regnet så gæli at jeg har våknet mange ganger,selv om vinduet har vært igjen hele natta...det er ikke mye snø igjen nå,nei...det er kun snø igjen der det har samlet seg brøytekanter...så fort var det gjort...det var den snøen...

Den stakkars nissen som henger utenfor vinduet er i ferd med å blåse vekk og trinnene er på halv tolv...dakar..ikke greit å være nisse på vestlandet...

Regn og vind hele dagen...ikke fristende å sette en fot utenfor..men i 16-tida må jeg og Småfrøkna begynne å gjøre oss klar til å gå på Carola-konsert....i det vi ankommer området der konserten skal være ser vi masse folk som er på vei inn mot området..

Vi gleder oss begge to..og Carola leverer en fantastisk konsert som vanlig...selv om jeg savner den julete scenen hun vanligvis har hatt...denne gangen er den mer preget av vinter..som også navnet på konsertene bærer preg av...Hun avslutter til trampeklapp og ekstranummer..og allsang på Deilig er jorden...

Så hopper vi over til X-faktor...vi heiet på Atle,men sangen til Hans,Moments,er utrolig fin...men de to kara stiller jo i to vidt forskjellige aldersklasser og sjangere..men underveis sitter jeg med en følelse av at ...bare ikke Hans vinner nå pga  Moments...den treffer meg rett i hjertet og jeg hører den på Youtube flere ganger i pausen...

...YESS,jeg må bare gi meg over...Hans fortjener seieren og jeg må si så mye,at er det en sang som vil følge meg i grava,så er det Moments...den vil for øvrig passe utrolig godt i min begravelse når den tid kommer..ikke minst...I`m gonna say that I`m sorry...for the rest of my life........

1 kommentar:

  1. Gomorgen vil bare inn og gjenta at du er en utrolig flottdame...du står på. skriver her og tusen andre ting før jul. jeg tror og unger i huset er en goe medisin eller til og få farten opp. ikke misforstå meg men når en er alene ja da kan nesten alt utsettes. du toog den!!!! he he utsettes...ja ja 2 uker til jul...me må kose oss kver dag nå !!!! ha en kjempefin 3 søndag i advent.klem fra mia

    SvarSlett