onsdag 15. desember 2010

Travle tider..

Onsdag 15.12.10 Åååååååhhhh..helt i ørska når klokka ringer...har sovet max 5 timer i natt....de jævla innbruddstyvene...jailen neste for de altså...tenk å ødelegge nattesøvnen for hederlige folk..måtte ta meg i nakken for å komme meg ut av senga..hadde veldig lyst til å lukke øyene og sove videre...men,nei...det går ikke...

Akkurat i det jeg står i døra,klar for å gå ringer de igjen fra sykehuset..hadde en følelse av at de skulle det,bare sånn at jeg skulle bli forsein hjemmefra..og det gjorde de...var en sykepleier som ringte,jeg kunne få svarene på MR`en av henne hvis jeg ville...legen var opptatt..greit nok for meg...de hadde ikke funnet noe inni hodet denne gangen heller og ellers var det ingen endringer...og godt var nå det...(men det er jo bare en måned siden forrige MR da)....

Jeg dro avgårde 9.35...har en avtale og den medførte at jeg var på farta til 13.00..hadde egentlig tenkt å kjøpe div til julebakst på hjemveien,men fant ut at skulle jeg få meg en liten halvtime på senga,måtte jeg bare kjøre rett hjem..

Som sagt,så gjort..det ble litt over halvtimen så kom ungene hjem...14.30 var det bare å sette seg i bilen igjen for å kjøre Småfrøkna til frisøren...vi var hjemme igjen 16.00...hadde nok en gang tenkt å handle på vei hjem,men etter en kjapp rådslaging i bilen fant vi ut at formen ikke var i slag til 2 kakesorter i dag,så vi bestemte oss for risbollene og det hadde vi hjemme..

Småfrøkna sovna i bilen på vei hjem og var sur og gretten da vi kom hjem..lekser skulle gjøres og mat måtte vi også ha..baksten ble enda en gang redusert til null bakst..ungene var sure og trøtte og jeg var langt fra i toppform...samtidig så trengtes det en alvorlig opprydning i første etasje..akkja...etter lekser og mat var det bare å sette i gang..

I kveldinga tok jeg turen ned på butikken for å kjøpe det vi mangla,så nå er det iallefall i hus...så får vi se når det blir gjort...det blir i allefall ikke i kveld...når nyhetene er ferdig skal jeg stupe i seng...og sove!! Ute er det vind,pøsregn og spinnglatt...jaja...det er best å passe lårhalsene damer!! I mårra får jeg besøk: jeg gleeeder meg!!

1 kommentar:

  1. hei hei oiiii dokke har det travelt
    tror du kan sova trygt i natt ...trur eg..leste at politiet hadde hanka inn flere polakker som hvis nok var de som har vært på tyveriferd på jæren...la oss håpe det....go natt klem mia

    SvarSlett