lørdag 12. februar 2011

Fredag og helg..

Fredag 11.2.11..stilig dato eller??..har litt sans for sånt,jeg...i dag står vi opp til en dag med sol og blå himmel,men kaldt...nydelig!!

Trening i dag også..først er det spinning med vikar....hmmm..ble jo rene husmortrimmen syntes både jeg og flere andre..etterpå var det fatburn,med en annen vikar..her gikk det unna..kjenner at det ikke er helt bra fremdeles...hmm..

..etterpå dro jeg rett hjem...jammen hadde gubben funnet fram både støvsuger og støvfille,så jobben jeg hadde planlagt da jeg kom hjem var gjort...det var jo deilig da....kjøpte med meg roser hjem i dag..de jeg kjøpte for to uker siden synger på siste verset,men de har vært flotte..la bella rose..

...men alle novemberkaktusene mine står i full blomst igjen...etter at de hadde blomstret av før jul satte jeg dem i et vindu i kjelleren og der har de stått og fått en skvett vann sammen med avblomstrete orkideer..for en måneds tid siden var de plutselig fulle av knopper igjen og de fikk lov å komme opp igjen......her blomstrer de igjen i all sin prakt...jaja..kanskje de tok feil av årstida...hihi.

...i dag har jeg meldt meg på Jentebølgen som går 26.mai....29.mai går årets 7-nutstur av stabelen og jeg har utfordret en dame til å være med med meg på både Jentebølgen og 7-nutsturen...jammen tok hun utfordringen og sa ja...dette blir spennende....hadde vært kjekt med litt bedre vær på den 7-nutsturen i år..var surt i fjor,og iskaldt i vinden på toppene..

...som mor skal man lære sine barn så mye gjennom barneårene..Småfrøkna fikk plutselig for seg her en dag at hun ville lære å hekle..som sagt så gjort..mamma viste et par ganger,så hadde hun jammen dreisen på det...kjekt å få lov til å være mamma og lære bort så lenge man kan...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar