søndag 13. mars 2011

..siste feriedag..

Søndag 13.3.11 ...opp klokka 9...siste fridagen er her...akkja,det er jo ikke så lenge til påske da...hihi...resten av gjengen er oppe allerede,nå er det jeg som  skal våkne..kopp og pc,etterhvert klarer jeg også å komme i gang...

...ungene lurer på hva vi skal gjøre i dag...en vil på kino,en vil på lekeland...de klarte til slutt å bli enige og klokka 11 var vi klar på lekeland...jeg hadde med meg pc-en som underholdning..ungene sprang seg svette til tross for at de var tynt kledde..men for meg som satt i ro var det heller kaldt...brr...hadde glemt å ta med meg tjukke sokker.

...14.30 var begge ungene fornøyd og vi dro hjem igjen etter at de hadde fått slush og sukkerspinn..veeldig sunt...nei...jaja,det får gå for en sjelden gang..støynivået er ganske høyt på slike plasser så da vi dro hjem kjente jeg at jeg var klar for en middagskvil,så jeg hoppa til sengs 5 minutt etter at vi kom hjem...og det gjorde godt...

....i kveld har jeg fått laget ferdig muslirundstykkene mine...mmmm...de ble like gode,om ikke bedre...så jeg har hatt varmt rundstykke med brunost og melk...mmm....nå er skolesekkene ferdig pakket,klærne henger klar...i mårra begynner ei ny arbeidsuke...både for store og små...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar