onsdag 16. mars 2011

..travel tirsdag..

Tirsdag 15.3.11 ...kryper ut av kassen...litt stiv og støl og lemster her og der,ja...gubben dro avgårde igjen 5.30,ja..så får vi se om han kommer tilbake i dag også...Småfrøkna skal på skolen,men Broremann må holde seg hjemme en dag til,men han sov nå heldigvis i natt....i si seng...

...travelt i dag også...hele formiddagen har gått med til anmeldelse og kontakt med forsikringsselskap...heldigvis går tyveriet på innboforsikringa,men arbeid blir det uansett med å skaffe inn prisbekreftelser osv...

...11.30 hadde jeg en avtale på Sola,var ferdig der 14.10,14.15 skulle jeg være hos frisøren min,heldigvis også på Sola...var ferdig der 14.55,så kjørte jeg hjemover,innom butikken for å handle,så hjem...pust,pes...hjemme 15.30..

...da jeg var hos avtalen min på Sola,ringte gubben...om jeg kunne komme og hente ham på flyplassen??...altså var det tåke i sjøen i dag også,så da gikk ikke helikopteret i dag heller...jaja..trøsta er jo at han får full lønn uansett...

..men hente ham kunne jeg ikke,med mitt travle program...så han hadde tatt taxi i dag også,men firmaet betaler likevel...greit det da,når de skal holde på å farte slik frem og tilbake..da jeg kom hjem lagte jeg middag,fikk 30 minutt avslapning på ryggen mens jeg leste dagens reklame,så var det avgårde igjen...

...fotokurs i kveld fra 17.30 til 20,så jeg håper jeg klarer å holde fokus uten å begynne å gjespe..

1 kommentar:

  1. hei og go kveld helt utrolig hva som skjer rundt deg,...jeg har et rolig og s tille liv. iallefall isammenligning med deg. fy søren den så stjal sykkelen din at det går ann!!!!!ønske deg en fin torsdag...håpe det blir noe roligere..gonatt klem fra mis

    SvarSlett