mandag 18. april 2011

...sol...

Mandag 18.4.11 ...står opp 8.30 til sol,blå himmel og 2,6 gr...brrr...håper det blir litt varmere da...nå spørs det om han i nordsjøen kommer seg hjem i dag da...jaja...vi får kose oss i sola mens vi venter på beskjed...

...en kjapp frokost og pc-lesing,klokka har passert 9.30,nå er det bare å hive seg ut i en flott soldag...ingen vits i å vente vel...

...og det ble en lang deilig dag i sola,med temp opp mot 15 gr...gubben ligger tåkefast i nordsjøen...da sola kom hit dro tåka til nordsjøen...tidligere har det vært motsatt...de har hatt blå himmel,vi har hatt tåka...jaja...alle skal få...det går mot kveld,jeg har en avtale på Sola kl 18,så det er på tide å komme seg avgårde...gubben er fremdeles missing...

...mens jeg er hos avtalen min ringer han og gir beskjed om at han er på Sola kl 20,det ble visst bestemt på kort varsel,gitt...det hadde visst blitt et opplett i tåka,så da benytta de sjansen til å sette opp et ekstra helikopter for å folk ut og hjem...

...ungene ble glad da pappa kom hjem...ikke minst for å fikse tv-en i stua som har vært i uorden i snart ei uke...nå er det på tide å finne kassen,tidlig opp i mårra,broremann skal på kontroll.....

3 kommentarer:

  1. Hei Synni!
    Så fint at det etter omstendighetene gikk bra med Broremann - det skjærer i et mammahjerte når barna har det vondt.... Ønsker deg og din familie en strålende påske med masse sol, kos og fri fra smerter....nyt dagene og hverandre :)
    Klem fra ukjent kvinne

    SvarSlett
  2. Hei du ukjente! Ja,jeg er glad det gikk så bra som det gjorde,det kunne gått så mye verre og det så dramatisk ut ei stund...huff...
    takk for gode påskeønsker,ønsker deg og dine det samme!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Hei Synni :)

    Åh så godt det går bra med Broremann da.Bare pass på at han ikke ser for mye på tv og div spillmaskiner. Da sitter hodeverken i lengre.
    Har litt erfaring med det...
    Håper ryggen din lar deg få påskeferie.Ingen smerter og ubehag.
    Jeg har vært og fått fysikals behandling og trent idag og nå er ryggen min helt ubrukelig.
    Det er mer eller mindre sånn hver ettermiddag og kveld men det er utrolig hva en venner seg til, eller må....
    Så vil jeg ønske deg og dine en kjempefin påske med masse,masse sol :) det liker vi vettu

    klem fra marit

    SvarSlett