onsdag 20. april 2011

...ventevente og sykkeltur...

Tirsdag 19.4.11 ...grrr....irriterende å bli vekket tidlig av gravemaskiner mm...de holder på å skal legge ned noen rør langs hovedveien her nede,og lyden bærer godt når det er lite trafikk...jaja...de tar vel påskeferie snart,håper jeg...

...vi hadde time til Broremann på øyepoliklinikken i dag klokka 10...jeg og Broremann satte oss ned for å vente og klokka gikk...da jeg hørte at dama ved siden av meg hadde time klokka 9!! og enda ikke hadde kommet inn da klokka var 10.45 fant jeg ut at her kunne vi ikke bli sittende...

...har ikke tid til å sitte her hele dagen og vente og legen var jo helt ute å kjøre allerede fra morgenen av...må være noe feil i systemet en plass når det er slik...dama i luka sa at de hadde mange akutte pasienter,men da burde gjerne akutte tilfeller blitt behandlet av en lege som kun hadde den jobben...

...klokka 10.45 var altså ikke pasient med time 9.00 kommet inn...det er satt av 30 minutt til hver pasient,det vil si at hadde kl. 9- pasient kommet inn 11.00,så hadde ikke vi vært inne før i 12-tida,hvis da ikke legen skulle ha pause fra 11.30 til 12,da hadde vi vært inne 12.30...

...hvis det da ikke hadde kommet flere akutte pasienter som ble tatt før oss,da hadde vi blitt skjøvet enda lenger utover i systemet...forstår dere tegninga???,dette gidder vi ikke og har vi ikke tid til...da tar vi heller denne kontrollen hos fastlegen etter påske...så det,så...her funker ikke Helse-Vest...

...i kveld har jeg vært på gruppetrening til Nordsjørittet,det vil si,vi ble bare to jenter fra gruppe 2-pulja,men vi hadde en kjempeflott tur på 4 mil...kjempekos...de 4 mila ble unnagjort på 2 timer og 9 minutt...da hadde vi også prøvt den berømte oppoverbakken Tinghaugbakken...kjempekos tur,til tross for noen store regndråper...

...etterpå var det bare å hoppe i dusjen,spise kveldsmat oog komme seg i seng...deilig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar