torsdag 21. april 2011

...strålende dag...

Torsdag 21.4.11 ...skjærtorsdag i dag...jeg våkner 8.30 og kikker i soveromsvinduet...på tide å stå opp??,det er det visst...sola lokker i det fjerne og egentlig er jeg uthvilt....tror jeg...to kvelder på rad nå har jeg slitt med denne vonde venstrearmen i overarmen...

...den blir knallvond når jeg legger meg ned av en eller annen grunn...er vond på dagtid også,men enda verre når jeg legger meg ned...den har vært sånn lenge og av og til blir den verre...kjedelig...tirsdag måtte jeg hive innpå 40 mg oxynorm,i går 20 mg oxynorm...hmmm...jaja,nå er det dag og jeg skal kose meg...

...jepp...da er dag blitt til kveld og vi har hatt en fantastisk dag i sola...ungene har nettopp vært i dusjen for å få av seg litt sommerskit,det vil si skitne bare føtter og litt til,de har nå hoppet til køys...jeg skal bare ta en liten opprydning og klargjøring til en ny dag,så er jeg klar for senga jeg også...

1 kommentar: