onsdag 6. april 2011

..tirsdag..

Tirsdag 5.4.11 ...litt i ørska når klokka ringer ja...men det er bare å komme seg opp...en ny dag venter...ungene blir omsider ferdige og kommer seg avgårde på skolen...en liten rolig time,så er det min tur til å gjøre meg klar...

...jeg må til legekontoret for å hente to resepter...men selvfølgelig så mangla jo den ene....det er så irriterende..og ikke uvanlig...er det så vanskelig når man bestiller to resepter å få begge to??!!....og så må jeg tilbake enda en gang for å hente den neste...kaste bort min dyrebare tid....grrr....

...hente medisiner ble neste,så er det rett hjem for å legge medisiner.. for de to neste ukene...kjeeedelig jobb...akkja...vurderte å gå på trening i dag,men sidene dama(legen) sa jeg måtte ta det litt med ro så får jeg vel det da....hihi..hun sa ikke hvordan...jaja...hun kan ikke få både i pose og sekk...hehe...

...foreldresamtale til Småfrøkna i kveld...gikk fint det...kjekt å høre litt gode ord om ungene sine..Småfrøkna ville ikke være med på samtalen i dag...hadde hun noe hun ikke ville høre tro...??..hihi...Storebror satte opp trampolinen i går,så nå er ungene i full gang på den...er de ikke inne,er de ute på den...

Jeg og Gismo koser oss....

6 kommentarer:

  1. HEI bra det er bra med deg ...du er jo i mer form enn de fleste jeg kjenner...jeg er fortiden tiltakløs så må innom deg og få noe arbeidslyst.
    Jeg er jo i den situvasjonen at alt kan eg gjøre en annen dag/uke....ingen kommer og tar det fra meg.hi hi tror du må være journalist du skriver så utrolig godt.. kansje eg gjetta riktig. he he ha en fin dag.klem mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia. Ikke alltid jeg er like energisk synes nå jeg da...og nei..jeg er ikke journalist,tanta mi er...men jeg har alltid vært glad i å skrive,så det er ikke noe problem..
    Ha ei godnatt.. klem fra meg

    SvarSlett
  3. Du har en utrolig energi, skulle hatt litt av den hehe
    Du har også ett flott hår som jeg ble fasinert av, er alt ekte?? Flott er det uansett, alt kler den smukke, er det vist noe som heter. :)

    Klem fra Monamor

    SvarSlett
  4. Hei Monamor!
    Jotakk,livet er lett å leve så lenge man har litt energi til overs...synes ikke du også det!!??
    Håret er mitt eget,alt sammen!! Og fargen er også min egen...ikke noe juks her...
    Skulle hilse alle fra frisørdama mi og si at det er utrolig urettferdig at jeg som har gått på cellegift,mistet håret og vært igjennom alt det jeg har fremdeles har det samme mørket håret med kun 2 grå hår...det var hennes egne ord...hun er en del år yngre enn meg og har masse grått,og det har hun hatt noen år...hihi..
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. For et nydelig hår du har :-) *sukk*

    Jeg hadde også langt,mørkt hår før jeg ble syk. Nå har jeg en cm stri bust som står rett opp. Godt å se at man kan få langt hår igjen etter en slik behandling.

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Anonym. Jeg har også vært der du er,for snart 6 år siden..du har vel sett bildene fra tidligere i bloggen??..du får nok lokkene dine tilbake du også,trøst deg med det..men det er forferdelig å være dem foruten...det vet jeg alt om!! Lykke til viere med veksten...
    Klem fra meg!!

    SvarSlett