mandag 30. mai 2011

Jentebølgen 2011!

Torsdag 26.5.11 ...må bare si det...hetetoktene er på full marsj inn igjen...både om natta og om dagen...nå er det full rulle med pute- og dynesnu flere ganger om natta,hyppige skift på senga og gjennomvått hår og kropp både natt og dag...grr...har jo vært så bra 5-6- mndr nå...jaja...

...og så våkner jeg flere ganger om natta og nesten hver mårra med vanvittig vondt i skallebeinet og øret på høyre side som er sovesida mi...jeg har jo kreft i skallebeinet på den sida,så det må være det som gjør det......glemte jo å nevne det for legen i går,selv om det stod på lista mi...hmmm...

...i dag er det Jentebølgen som står på plakaten...gleder meg...håper bare at vi får oppholdsvær iallefall...joggeskoene er gått inn sånn noenlunde iallefall,så da er jeg klar...mitt turfølge måtte desverre melde avbud pga sykdom,men jeg stiller uansett...treffer sikkert kjentfolk...


...været holdt seg frem mot start,selv om skyene hang svarte på himmelen...tempen lå rundt 15 gr så det var jo brukbart...etter diverse underholdning og oppvarming med sats var vi klar for start...det var felles nedtelling og på Go begynte mølja på 1600 jenter/damer å gå i kø ut fra start...

...det gikk vel nesten 1 minutt tror jeg før vi kunne begynne å løpe...jeg hadde ett mål...slå tida fra i fjor som var 37 minutt...og det klarte jeg...brukte 34 minutt i år,det er jeg fornøyd med!!...etter 10 minutt begynte det å dryppe litt,men det stoppa igjen etter noen minutt...

Medalje fikk jeg iallefall!!!!
...på trekningen av deltagerpremier ble det desverre ikke noen gevinster på meg i år...jaja,jeg kan ikke vinne hver gang...hiihihi...traff også en del kjentfolk,noen jeg ikke hadde sett på 10 år,så jeg ble ikke ensom til tross for at jeg stillte alene...

...var temmelig stiv og støl i beina da jeg kom hjem igjen...nå spørs det hvordan beina er i mårra da...godt med en dusj da jeg kom hjem iallefall...for ikke å snakke om noen knekkebrød før det var på tide komme seg i seng...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar