lørdag 4. juni 2011

Turnstevne Tananger 2011

Søndag 29.5.11 ...klokka er 8.10,det er bare å komme seg opp...jeg har lovet Småfrøkna å komme på turnstevnet mellom 9.30 og 10,slik at vi kan hive alt pikkpakk i bilen når de har pakket alt,før selve oppvisning mm begynner...siden jeg droppa 7-nuten pga mangel av turvenn og dårlige værmeldinger stiller jeg selvfølgelig opp!!

...er utrolig spent på været,ikke kjekt å holde på ute i pøsregn...i går kveld ble det jo sol og blå himmel,nå er det iallefall opphold ute,selv om de har meldt masse regn og vind...det er vel bare stille før stormen,tenker jeg...

....gangsperren er mye bedre i dag,den venstre foten også...typisk det da,nå som jeg har bestemt meg for å droppe 7-nuten,men mangel av turkamerat er jo også halve årsaken til at jeg bestemte meg for å droppe den..

...men litt lei meg er jeg jo,jeg hadde jo bestemt meg for å delta i år også,er sikkert ikke i form til det neste år...da hadde jeg i såfall blitt veldig overrasket...men Småfrøkna er glad for at noen kommer og ser på henne,og særlig siden den "noen" er MAMMA!!

...har faktisk ikke hørt et pip fra henne på denne overnattingen...enten er det fordi jeg var "litt stygg" og ga beskjed om at jeg ikke var hjemme og ikke hadde mobilen med meg,hun fikk ringe til pappa hvis det var noe...eller så har hun rett og slett hatt det så kjekt at det ikke var snakk om å komme hjem...skulle ønske at det var det siste som var årsaken...

...jeg kom frem litt over 10..da var de allerede ferdig med å pakke ut av rommene og i gang med å trene til dagens program ute på banen...de var kjempeflinke,fantastisk å se så mye barn og ungdom som koser seg på gressmatta..og flott å se på...publikum som kommer senere kan glede seg...

...og Småfrøkna hadde storkost seg med diverse underholdning,disco mm...og de hadde sovet fra 24 til 7.45...ikke verst...og ingen klager fra henne...kjempekjekt!!

...alle turnforeningene skulle gå i tog fra Rema 1000 på Tananger,med flere korps...jeg fikk være med og det var rene 17.mai-stemningen,med folk som stod langs veien og hoiet,unger som ropte forskjellige lagrop og liv og spetakkel...kjempekjekt...

...da vi kom togende inn på banen spilte de Kongesangen for oss...for en ære..hihih...kjekt var det å være med iallefall...neste post for ungene var pølser i brød,så var de klar for turnstevne...tribunene var fulle og stemningen på topp...





...ungene var kjempeflinke og gjennomførte til glans,været holdt gjennom hele stevnedagen,sola var også fremme ei lita stund..da vi satte oss i bilen og kjørte hjem kom de første dråpene...10 minutt etter avsluttet stevne...megaflaks!!..(nå er det middagskvil neste for meg...pjuh!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar