lørdag 21. mai 2011

Ny uke,nye muligheter..

Mandag 16.5.11 ...ahhh...mandag og ny uke...og denne uka har jeg ingen MÅ-UT-ting på planen...dere aner ikke hvor deilig det føles!! Luksus!!...mannen min drar til kennelen og henter hunden vår som har vært der siden fredag kveld...

...Yezzy stortrives der og er like lykkelig hver gang han plasseres i bilen for å kjøres dit...når vi kommer dit har han fast tradisjon med å tisse og skite på diverse hjørner av trappa før han går inn døra...helt frivillig...trenger ikke taues inn dit,nei...

...her får han lov til å campe med både tisper og hanner...særlig sånne søte små...eieren av kennelen sier at han (Yezzy) er såååå snill at han kan plasseres med hvem som helst...han elsker alle,uten forbehold...så det er aldri problem med å få plass på kennelen...til tross for kort varsel...

...kennelen heter Baroniet kennel og er forholdsvis ny med proffe eiere...kan trygt anbefales dersom du er på jakt etter en god kennel og bor på disse kanter...for vår del bor vi bare 7-8 minutter i fra den med bil...det er jo også greit...

...jeg skal se om jeg finner flagg og sløyfer fra i fjor...sistnevnte forårsaker alltid litt hodebry siden jeg aldri husker hvor jeg plasserte dem...men med litt hjelp fant jeg dem i år også...så må jeg glatte over 17.mai-klærne(satser på opphold-og-bunad-vær)...

...men i hodet må jeg planlegge pøsregnværklær også...alltid en fordel å ha det også klart...man vet jo aldri...ungene er trøtte på mårran i dag...ble nok ei hard helg for dem med mye som skjedde og lite søvn...jaja...vi slipper jo å stå opp klokka 7 i mårra da...

...i dag kommer endelig min eldste sønn hjem etter 6 uker på sjøen..dette er hans nestsiste tur før fagprøven...det blir spennende...han kom med fly i 17-tida,så jeg hentet ham på flyplassen...kjekt å ha ham hjemme igjen...noe som mangler i huset uten ham...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar