torsdag 19. mai 2011

Søndag 15.5.11 ...mjaaa...senga var god...men småtrolla i huset satte i gang klokka 4.30...da var det slutt på søvnen...litt tidlig mårra,ja...føles som en eeeeeevighet siden vi hadde småtroll som våkna grytidlig...våre to stod opp klokka 6....de fikk ikke sove sa de...jeg lå til klokka var 8.30,da stod jeg opp...

...fellesfrokost på alle sammen,så er det på tide å begynne å gjøre seg klar til konfirmasjon...mannen min er fadder til konfirmasjonsgutten,så vi skal i kirka..den begynner klokka 12,så vi har ikke all verdens tid...vi deler på hjelp til påkledning og hår på ungene...jeg tar Småfrøkna,mannen min tar Broremann...


...etter litt styr og mas er vi endelig klar til avgang og klokka er 11.15,så vi er i rute...nå skal vi over til Stord,hvor konfirmasjonen er...vi kommer inn i kirka omtrent som sistemann klokka 12.00,men vi satte oss helt bakerst der resten av slekta satt,så det var ikke mange som så det...hihi..

Her er konfirmasjonsbildet avden flotte konfirmanten Viktor!

...det ble en flott dag sammen med hele familien til mannen min...flott vær,masse god mat og mange gode kaker...klokka var vel nærmere 18 før jeg og Småfrøkna tok av oss bunadene og skiftet til litt mer behagelige klær til hjemturen og satte oss i bilen for å kjøre hjem igjen...

...denne gangen var vi heldig og kjørte rett inn på ferja,så hjemturen gikk raskere...godt å komme hjem igjen til senga si,det ble en tidlig kveld på meg og ungene...

4 kommentarer:

  1. Har fulgt bloggen din og er mektig imponert over deg! Jøss. Du står jammen på. sjøl ble jeg operert for livmorlreft for to år siden i morgen. Var på to-årskontroll i dag, alt så fint ut. Men uka før har vært tøff. Du er virkelig et forbilde. Sender deg gode tanker, Synni. Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei. Har fulgt bloggen din og er mektig imponert. Jøss. Og så pen du er i bunad. Sjøl har jeg akkurat i dag vært til to-årskontroll for kreft i livmor. Det gikk bra, men nervene har vært i høyspenn. Derfor beundrer jeg deg, med barn og mann som er mye borte. Du greier brasene beundringsverdig, det er bare å ta hatten av ! Du er et forbilde og vil leve til du er hundre år! Gode tanker fra Marit

    SvarSlett
  3. Det ble visst to kommentarer det. Da jeg skrev det så det ikke ut som om jeg fikk sendt det, så jeg skrev det en gang til. Dobbelt opp:) Sorry.

    SvarSlett
  4. hei Marit!
    Takk for gode ord om bloggen min og meg...fniiis. Ja,det er tøffe tider rundt det der når man venter på sånne svar..men jeg for min del har sluttet med sånne bekymringer...ikke tenker jeg noe særlig på det,ikke venter jeg i åndeløs spenning på svaret heller...her er det bare å ta det som det kommer og ikke kaste bort tida og dagene med å grue meg for svaret..svaret vet jeg likevel...det sprer seg og sprer seg..hihi..egentlig skulle jeg hatt svar på ct og skjeletttscitiografi mandag 9.5,men jeg gadd ikke å gå til den timen og flyttet svaret til jeg skal inn i neste uke...forstår du??
    Så takk! jeg lever gjerne til jeg er 100 år. Lykke til med deg og ditt!! Måtte det gå bra og du få lov til å leve leeenge! Klem fra meg!

    SvarSlett