torsdag 23. juni 2011

feriedager...

Lørdag 18.6.11 ...hurraaaa...det er jo sol i dag!!...mannen min vekte meg og lurte på om jeg ville nyte sola eller sove vekk dagen...jeg spratt opp uten betenkningstid....endelig litt sol,man får nyte de strålene som stikker innom...er ikke for mange av dem,gitt!!

...det ble en deilig dag i sola,mannen min jobbet som vanlig med ymse utendørs...jeg malte iallefall den nye katte/hundeluka han har laget...Yezzy har fått en egen luftehage...for å slippe å åpne døra laget vi bare ei luke...lurt,ikke sant!!??!!...latskapen lenge leve!!


...i kveld ymtet jeg faktisk frempå om å ta en tur ned på puben...de skulle ha levende musikk,formen var bra,så da slo jeg til...det var rett før mannen min ramla av stolen...hihi...vi gikk ned og ble der noen timer,men da det ble slutt på live-musikken gikk vi hjem igjen...men vi fikk iallefall lufta oss litt...

Søndag 19.6.11 ...opp 9.30,kan ikke sove bort denne dagen heller,nei...men det var fint lite sol i dag,akkja...da får vi gjøre noe annet...mannen min har nok å gjøre ute og jeg er så langt fra arbeidsløs inne...og dagen går jammen fort når man gjør noe...


...i kveldinga kom ungene hjem fra helga på sør-landet...de har kost seg og har mye å fortelle..

Tirsdag 21.6.11 ...i dag er det ut på farta...vi må på politistasjonen og få nytt pass til Småfrøkna...først går vi i automaten og tar nytt bilde,men når vi kommer inn på passkontoret og har fyllt ut skjemaet vårt,får vi en sur beskjed om at vi skulle tatt bildene i automaten rett ved skranken...det sto fem plakater på automaten nede fikk vi beskjed om...

...vi så ikke en eneste plakat vi...jaja,kanskje noen hadde tatt dem vekk da,det hadde visst skjedd før...og forresten så hadde hun visst gjort samme feilen sjøl...og så gidder`a å gnåle på oss????...fjern automaten nede da!!!...

...jaja,pass er bestillt og kommer i posten,så får vi bare håpe at det ikke havner i naboen sin postkasse,slik det har gjort en gang før...heldigvis har vi ærlige naboer som ikke så noen nytte i et flott,norsk pass,som kan brukes til så mange ulovlige aktiviteter...men posten fikk seg en smekk,det kan jeg love dere!!!...

...så kjører vi hjem,kaster av den syvende far i huset(han har en del ting å gjøre før han skal ut på torsdag...) og kjører videre...nå skal vi til legesenteret for å ta blodprøver,skal inn til zometa på onsdag...Småfrøkna får være med inn og synes det er ganske så spennende,så lenge det ikke er henne de stikker i...

...neste stopp,M44,for å bytte noen joggesko...kjøpte 5 par sko til ungene tidligere,bare et par som ikke passet...ikke verst,synes jeg...noen ærend til,så er det bare å handle mat og kjøre hjem igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar