mandag 20. juni 2011

...dagene går ja..

Onsdag 15.6.11 ...nå er det full nedtelling på dager igjen med vekkerklokka på mårran,altså...jeg gleeeder meg til å slippe den...det gjør ungene også!!...skal på fysio 9.15 i dag...siste gang før sommeren...ungene avgårde til skolen,så er det avgårde med meg...

...jeg ble møtt med en god klem og en bukett med nydelige peoner!!...så kjekt!!...og på kortet var det hilsen fra henne med mange gode ord...vil ta frem spesielt en ting...at hun var STOLT av meg!!...sånt er kjekt å høre fra en fysioterapeut...men så er hun ikke noen hvemsomhelst fysioterapeut heller da...

Hun gikk igjennom kroppen min(muskulaturen altså) for å finne noen etterdønninger i utslitte/harde muskler fra Nordsjørittet,men hun måtte bare bekrefte for seg selv at det var ingenting å finne...hverken her eller der...og nå er jeg så bra at fra høsten skal jeg bare gå en gang i måneden,så sant det ikke blir forverringer av noe slag..

På ettermiddagen var det sommeravslutning med grillfest på skolen...været har vært ganske så grått hele dagen,men det endte opp med solstråler gjennom de grå skyene,så det ble faktisk ganske så bra...vi koste oss med grilling,turnoppvisning,fotball og knask...så kjekt at avslutningen kunne gjennomføres...!!!

Torsdag 16.6.11 ... var i grunnen heller stille og rolig,så det er ikke så mye å berette herfra...

Fredag 17.6.11 ...siste skoledag og vekkerklokkedag!!! Hurraaaaaa!!!Nå er det endelig ferie!!!...i ranslene i dag er det bare knask og god mat...femteklassingene skal stå for underholdningen for alle elever,så Broremann er veldig spent på om dette går bra...

...mens ungene er på skolen må vi ut og handle nye møbler...på grunn av den 50"-store tv-en jeg fikk må vi kjøpe ny tv-benk,men da har jeg sagt at vi må begynne å bytte ut alle møblene,nå er det nok "hummer og kanari"...

...enden på visa ble at vi kjøpte ny tv-benk,skjenk,salongbord og hjørnebord...så da blir det jo bra...hihi...litt må han jo ofre mener jeg jo,når jeg tross alt har skaffet ham en femtitommer gratis(jaja,den kan jo tolkes på mange måter da....) som han har sikla etter leeenge,og jeg har sagt nei til...

Så her har vi litt av herligheta...både tv-en og tv-benken!!
Ungene skal på hyttetur i Lyngdal i helga,så da vi kom hjem måtte jeg begynne å pakke det de skulle ha med seg...så denne helga skal vi gamlingene være alene hjemme...hihi...jaja,mannen min har nok å gjøre utendørs,så vi blir aldri arbeidslaus her,nei...

...og det hadde jo ikke vært bortkasta med en solskinnsdag heller da...uten våre egne unger og andre sine unger springende over terrassen i tide og utide...jaja,den som lever får se...hihiih...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar