lørdag 3. desember 2011

Fredag og helg igjen...

Fredag 2.12.11 ...helg igjen...jaja,ingen skal komme og si at tida går seint iallefall...synes nettopp det var helg jeg...da ungene hadde kommet seg avgårde var det igrunnen godt å sette seg i sofaen å slappe av,blogge og surfe litt på nettet...

...0.8 gr i dag kl 8,og 5 minutt etter at ungene hadde gått kom det ei skikkelig haglbøye så det var helt hvitt ute...noen minutter senere kom det også noen snøfiller,så nå ble det jammen julestemning med en gang..

...det er faktisk den første snøen og første pust av vinter hittil,i fjor hadde vi snø allerede i begynnelsen av oktober,så vi har ventet lenge i år....

...men litt julearbeid må gjøres i dag også...lure fram noen nisser her og der og så må jeg jo gjøre reint til helga...klesvaskhaugen er stor,så det blir nok et par maskiner også ja...

...i dag ble det en god og lang middagskvil,siden ungene ikke skal gjøre lekser og middagen blir fortært om kvelden siden det er helg...litt godt å kvile uten å tenke på at det er full rulle når jeg står opp igjen...særlig når alt faller på meg...

...fredagskvelden ble kos foran tv-en,pizza og tidlig kveld...Småfrøkna ville legge seg allerede 20.45,men holdt ut til 21.15 da vi alle krøp til køys...jeg synes det er veldig godt å få legge en sliten kropp i senga og lese ei god stund...

....kjenner liksom at kroppen har fått nok når det kommer til ei viss tid på kvelden,er ikke det samme å legge seg på sofaen,fordi den er ikke like god å ligge på som min fantastiske madrass...og det er deilig å legge seg i ei iskald seng(med varmepute til føttene mine) etter å ha hatt ørten hetetokter i løpet av dagen...

...jaja,god natt,folkens....leselese...zzz....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar