fredag 2. desember 2011

The king has left the building...

Torsdag 1.12.11 ...hurraaa...endelig har vi begynt på desember og jeg skal love dere at ungene var kjapt ute av senga og på med klærne i dag...adventskalenderen henger der og frister,så her er det bare å skynde seg...ingen pakke før klærne er på,iallefall på hverdagene...

...i dag har jeg sykehusfri,deiliiiiiig,men mannen min reiser offshore i dag,så jeg kjørte ham ut til flyplassen i 12-tida...han kommer ikke hjem før 22.12,så sant været ikke skaper krøll i helikopterflyvningene,så nå er det bare meg og småtrolla hjemme...og Storebror da...

...han skal ta fly til Bergen og helikopter derifra og ut til plattformen,men jeg fikk en telefon nå i ettermiddag...han sitter værfast på hotell i Bergen,alle helikopterflyvningene er innstilt, og har ny sjanse i mårra 16.30...jaja,det er noen som har det...husfarferie og greier,midt i julestria...hihihi...

Her ser dere resultatet av noen av stikkene jeg fikk i går...og når jeg først har fått et blåmerke tar jeg godt vare på dem og har dem leeenge...jaja,godt jeg ikke skal i selskapeligheter med det første...




Det nederste bildet er tatt i går kveld...vises ikke 100% på bildet men det var en hoven pute over hele håndbaken...
...etter middag tok vi vindusvask på rommene til ungene og pynta vinduene med jul...Småfrøkna har også julegardiner...hmm...har hun arvet mora sin elsk for jul og julepynt tro??...

Broremann har også julepynt i vinduet...
....jaja...det ble en rolig kveld på meg iallefall...skal prøve,etter sjefens ordre,å ikke slite meg helt ut på julepyntinga,så jeg får ta litt hver dag...jul er jul!!!...når juleaften kommer skal ting være sånn som det bruker å være...sånn er det bare med den saken...hihi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar