fredag 9. desember 2011

Rolig fredag...

Fredag 9.12.11 ...å fyttikatta for et vær det har vært i natt....nå synes jeg snart vi kan få noen stille timer...det blåser og regner noe så vanvittig...nytter ikke å ha vinduet åpent på soverommet engang...og det er rett før nissen utenfor stuevinduet flyr sin vei...FØR juleaften...

...tenk om all denne nedbøren vi har fått hadde vært snø!!...og all denne vinden samtidig!!...DET hadde blitt et vær etter min smak det...ikke bråker snøen sånn når den treffer vindu og vegg heller...skikkelig snøstorm,så kaoset er fullstendig...jada,denne dama ER gal...hihihi...

...klok av skade så hoppet jeg ut av senga med en gang den ringte i dag...tar ikke sjansen på flere forsovelser denne uka...ikke noe spesielt på tapeten i dag...skal lage deigen til kakemenner,nå er det på tide å begynne å gjøre noe...og så har jeg SÅÅÅÅÅÅ lyst på hjemmelagede julekaker...i mårra setter vi i gang og steiker...

...stille og rolig kveld(jaja,innadørs iallefall....),nå er det senga som lokker...blir nok mer futt,fart og action i mårra er jeg redd....jaja...natti...


foto:Ann Sissel Blix bøhn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar