fredag 9. desember 2011

Torsdag 8.12.11 ...iiiiiik,vi har forsovet oss...vi ble vekket av Storebror som var klar til å hoppe i dusjen og lurte på om ikke ungene skulle på skolen i dag...ehem...joda,iiik...da var klokka 7.50 og ungene må gå 8.15...du kan trygt si det sånn at nå gikk det fort i svingene,ja...

...jeg husker ikke helt om klokka ringte...det må den ha gjort for jeg satte den på i går kveld,men jeg må jo ha sovna igjen...jaja,det er heldigvis ikke ofte det skjer,og ungene kom tidsnok på skolen...det må være den travle gårsdagen som har skylda...

...vi har hatt et forferdelig vær her i dag...det har blåst og regna noe vanvittig...vi er vant med vind på denne delen av landet,men dette tar kaka...surt og kaldt...man må holde på dørene så de ikke flyr sin vei når man åpner...

...Storebror har bursdag i dag...tenk,det er 21 år siden han ble født...det er utrolig hvor fort årene går...vi feirer dagen med å gå ut og spise pizza...jeg,Småtrolla,Storebror og en venninne...vi var stappmette da vi gikk derfra...
Sjekk den typen da!!


Bursdagsgaven fra Småfrøkna!


Tøysekopp som alltid...se sugerøret som går inn i øret på lillebroren...storebroren i et nøttesskall...
...samtidig fikk  jeg også gjort noen ærend...hente pakker på posten,innom biblioteket og hente/levere bøker,levere tilbake 2 gensere på H&M,bytte ei bukse til Broremann i et nummer større på Cubus og kjøpe ny vinterjakke,matchende lue og dongrybukse til ham også på Kapp Ahl...utrolig hva man kan rekke å få gjort på en liten kjøretur og pizzarestaurant rett ved kjøpesenteret...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar