mandag 20. februar 2012

Vinterferieuka er igang...

Mandag 20.2.12 ...opp og hopp,i dag får vi besøk av Storesøster og Lillegullet...men først så har jeg jo selvfølgelig et par kjappe ærend jeg skulle fått unna på veien...etter frokost og litt kjapp klargjøring til besøk i siste liten så var jeg og Småfrøkna klar til avgang kl 9.45 i regn og sur vind...ikke mye vinterferievær,nei...

...første stopp er innom legesenteret for å hente resepter og få bekreftelse på alle legetimer til reiseregningene derifra...så skulle vi ens ærend innom M44 for å levere tilbake en genser jeg kjøpte på lørdag,men det kunne vi spart oss...

...de hadde ikke penger i kassa til å betale ut pengene,fordi hun allerede sto med en kunde som også skulle levere tilbake noe...jaja...litt mugg ble jeg,de burde kanskje være litt forberedt på slikt etter en travel lørdag,men nei,tydeligvis ikke det...

...da raste vi innom blomsterbutikken istedet for å kjøpe en skikkelig høy vase og var heldige å finne en til bare 249 kr...10.25 raste vi avgårde for å hente besøket som skulle ankomme togstasjonen 10.32...

...de kom på tida,så da var det bare å stable vogn og unger inn i bilen og i et bagasjerom som egentlig burde vært nærmere tomt for å få plass til vogna,men det hadde jeg glemt..syntes bare jeg var flink som huska barnesetet jeg...

...det er kos å ha dem på besøk igjen,kontinuiteten er spesielt viktig for min del,at barnebarnet mitt ikke forandrer seg altfor mye fra gang til gang...

...er formen inne i mårra så blir det gjerne en shoppingrunde på Kvadrat på formiddagen...me feng sjå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar