mandag 14. mai 2012

Helg!!

Lørdag 12.5.12 ...etter å ha ligget våken siden mannen min stod opp gadd jeg ikke mer og stod opp da klokka var 8...på en fridag...!!!...hele uka har de lovet meg at i DAG,da skulle det bli sol og blå himmel...kyss meg bak...det er overskya,storm og nordavind ute...ikke mye solevær,nei!!!...grrr...jeg som hadde gleda meg sånn...typisk!!!...

...vinden har revet og slitt i huset hele natta,så det har ikke vært mye sovero nei...til tross for at den ikke sto rett på soveromsveggen har jeg hørt været godt likevel...må si at jeg kunne veeeldig gjerne ha tenkt meg litt sol og sommer noen uker nå...iallefall noen dager da...ikke så mye forlangt,vel...???!!!...

...jeg og Småfrøkna tok avgårde på en liten ærendsrunde..biblioteket først,så M44 for å levere noe...hadde tenkt en liten myserunde med det samme,men svetten sila heeele tida,så det ble en kjapp runde...det er såå plagsomt...måtte innom Narvesen og stjele en serviett for å ha noe å tørke det verste med...det rant fra ansiktet og nedover halsen...det er jo rett og slett flaut å gå sånn...

...sola kom da fram fra blå himmel etterhvert men den iskalde nordavindstormen frista rett og slett ikke nok til å legge eller sette seg ut i...så skit på a!!!!!...

...så det ble husvask og denslags isteden så lenge det ikke var det store været til det jeg egentlig ville gjort...jaja,det trengtes vel det også...mannen min fikk da iallefall klippet hekken i dag da det endelig tørka litt opp i stormen...det trengtes...!!...

...min kjære avdøde venninne E`s yngste datter står konfirmant i dag...åååå som hun håpte å få lov til å være tilstede på denne dagen...hun/vi snakket mye sammen om det...men slik skulle det desverre ikke gå...men jeg er sikker på at hun sitter der så vakker på sin sky og følger med på den store dagen...

Søndag 13.5.12 ...begynte tidlig i dag også og var på nippet til å stå opp 7.30,men klarte å sløve frem til klokka var 8.30...det får da være måte på å stå tidlig opp på en fridag...!!...en plass får da grensa gå!!...

...ikke vær til å sole seg i dag heller...jammen sa jeg mai...ikke mye å skryte av...de stakkars 5 amplene jeg kjøpte bærer tydelig preg av å være misfornøyd med været...har bestemt meg for ikke å kjøpe flere sommerblomster før været slår helt om og begynner å ligne på vår og sommer...!!!...

...hva har jeg gjort i dag da...tja...det ble litt bretting av klær og klesvask...lese litt og bare drive dank..pelle litt daue blomster på amplene mine...ikke så mye mer enn å slappe av egentlig..men det er vel det søndager skal brukes til....er det ikke det...???...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar