søndag 19. august 2012

Vonde ribbein og smak av sommer...


Ungene trimmer på terrassen i sola...
Søndag 19.8.12 ...med en innsovningtablett,40 mg oxynorm og den vanlige dosen smertestillende sov jeg faktisk fra 00 til 9.00...t o m med Småfrøkna på sida...!!!...godt med litt søvn...!!!...her må man ty til det man har for å få sove med ribbein som er langtifra gode...!!!...

...jeg våkna med Småfrøkna sin nese 10 cm fra min da klokka var 9.00 og vekket henne med å pille henne på nesen...hun endte opp i senga mi sånn ca 23.45...fikk ikke sove...var litt lei seg,men visste ikke hvorfor...

...det er nok mamma og cellegifta som ligger under her tror jeg...da hun kom oppi til meg gikk det 3 minutt fra vi slukket lyset til hun sov...så det var jo godt da...er nok litt av hvert som roterer i hodet og tankene hennes etter at hun fikk vite om at jeg skulle begynne på cellegift igjen...

...vi hadde en stille og rolig mårra og oppvåkning,men da flere og flere hybelkaniner begynte å vise seg ute på gulvet her fant jeg ut at jeg MÅTTE gjøre noe..vonde ribbein eller ei...så det var bare å sette i gang og få unna husvask og klesvask...men godt var det ikke...

...pjuh...!!!...synes jeg fortjener å slappe av på solsenga med litt gresk frukt-tallerken med honning som jeg deler med de 2 humlene og den ene vepsen som er fast gjest i blomsten bak her etter 3 timers husarbeid til tross for kroppens tilstand...

...ute er det 19 gr,sola stikker innom av og til men jeg får iallefall tørka svetten etter 3 klesskift og en dusj...ny ladning ekstra smertestillende, så overlever jeg nok dette også, til tross for noen smertebrøl underveis...hihi,jaja...

...det ble en deilig ettermiddag/kveld på solsenga...det ble etterhvert blå himmel og det var helt skjønt...man må bare nyte hver en gang sommeren stikker innom... snart er høsten og pøsregnet her...

2 kommentarer:

  1. Godt hun fant lugn og ro tett inntil mamma'n. Så mye som farer rundt i hodet på ungene våre ♥
    Det er så fint forhold i ditt hus, vennen. Go du, Synnøve <<♥

    Klem fra meg, til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Ja,det er utrolig hva det kan hjelpe å få sove med mamma!! Ikke alltid like lett å ha en syk mamma!!
      Klem fra meg!!

      Slett