onsdag 10. oktober 2012

Dagene går...

Søndag 7.10.12 ...jaja,en kan vel ikke ligge hele dagen og dra seg,selv om man har fri...men jeg må si at jeg begynner å bli mektig lei av å våkne minst en gang hver natt med megasvett kropp,gjennombløtt hår og vått sengetøy...

...og som om ikke det er nok,så har jeg den godeste Puzur som kommer og spinner på soveromsvinduet og vil inn...ok...ned på stua med ham(og da går han og spiser),så går jeg og legger meg,det går ei lita stund,så spinner han på stuedøra så jeg må opp igjen og slippe ham ut...grrr...

...og i tillegg til dette så hender det at jeg må på en liten tisserunde i løpet av natta...var det noen som snakka om nattero...???!!!...og det kan godt hende at han kommer og vil inn igjen for andre gang...grrrrrrrr...akkja...de kjæledyra skaffer litt ekstra arbeid,ingen tvil om det...

...i dag skal vi på kino...vi skal se Transylvanian Hotel kl 14...vi gasser avgårde 13.30,alltid litt seine...jaja...først skal vi innom McDonalds og kjøpe med oss en McFlurry med dobbel dose Dajm...hiihi...så er det inn på kinoen...

...meen...her er det jo ingen...tilbake til kassa...jaddaaa...ei lyspære er gåen og forestillinga er avlyst...vi får beskjed om at vi kan komme tilbake på 16.30-forestillinga,da får vi 3D til samme pris som 2D...eller kan bruke billettene en annen gang...

...jaja,vi kom tilbake vi og satte oss for å se...det tok nesten 30 minutt før filmen begynte,men da droppa de iallefall reklamen...filmen var kjekk når vi omsider fikk sett den...

...jeg må si at mye av tankene mine svirrer rundt spørsmålet om hvordan det står til med immunforsvaret mitt...jeg tror jeg bestemmer meg for å snike meg til å bruke blodprøveskjemaet til cellegifta i mårra og få tatt blodprøver sånn at jeg kan få et svar på hvordan jeg ligger an...

Mandag 8.10.12 ...ja...bare  komme seg opp...denne dama har tenkt seg på legesenteret for å få tatt blodprøver og da nytter det ikke å ligge å dra seg for lenge...jeg og Småfrøkna tar avgårde for å få gjort unna noen ærend samtidig som jeg får tatt de etterlengta blodprøvene mine...

...føler meg litt som en synder siden jeg bruker blodprøveskjemaet som egentlig var ment til neste uke,men skitt au...blodprøvene blir tatt og ferdig med det...nå er det bare å vente til i mårra for å få svar...hvis jeg bare ikke ryker inn før jeg får svar på dem da...nei,det tror jeg ikke...jeg får vel ikke den sprøyta for ingen ting...

...etterpå dro vi innom biblioteket for å hente bøker..det har endelig kommet noen...som viste seg å være 25 stykk...juhuuu...etterpå dro vi innom NAV for å levere kvitteringa for parykken...på tide å få inn litt ekstra cash...hiih...så får vi de hvor lang tid det tar da...

...må si at egentlig gruer jeg meg til å legge meg i kveld...er litt redd for å våkne opp til det samme jeg gjorde sist 2 uker etter cellegifta...men får stole på at sprøyta gjør susen og sørger for at jeg får være hjemme med ungene....

1 kommentar:

  1. Sender noen gode tanker en sen kvelddstund og håper natten blir uten svettebyger og for mye katt!
    Følger med deg i det stille. Sender deg gode tanker og smil.
    *krysser fingre*
    Klem fra Inger

    SvarSlett