mandag 8. oktober 2012

Shopping igjen...


Lørdag 6.10.12 ...ble vekka klokka 9 i dag av Småfrøkna som lurte på om jeg ikke skulle stå opp snart...vi skulle jo på biblioteket og hente bøker og på Kvadrat for litt mer shopping...jaja,det er vel bare å komme seg opp...ble litt sent siden jeg ikke klarte å legge fra meg boka,men leste ut hele boka før jeg la meg til å sove...veeeldig spennende,det var problemet...

...jaja,det er bare å hoppe i det og få på seg fillene...!!!...på biblioteket var det endelig kommet et lass med bøker til meg,25 stk...så nå har jeg iallefall lesestoff noen dager...juhuuu...11.15 ankom vi Kvadrat,da var det allerede temmelig fullt på parkeringsplassen,men det var ikke så galt inne...

...vi fant etter hvert de småtingene som manglet fra fredagens shopping og fikk bytta ei bukse i et nummer mindre til Småfrøkna...vi var også på utkikk etter Converse-sko med for...ingen av mine 4 unger har vært sånn at de MÅ ha merkeklær...heller tvert i mot,heldigvis...(heller ikke jeg...)

...Småfrøkna har heller ikke mast om å få,men stadig sett på dem,både på skobutikker og andre som har gått med disse skoene...hun har like ofte sett på kopier av Converse-sko,som de ekte...så mitt mammahjerte smeltet og ga henne et par ekte Converse,semska med skinn inni,så de kan brukes i kaldt vær og så kjøpte vi ullsåler også...
...gjett om det var ei som var VEEEELDIG fornøyd med de nye skoene...hun måtte ha dem på med en gang og gliset gikk fra øre til øre resten av dagen...(Broremann kunne IKKE tenkt seg sånne sko...jaja,han om det...)

...vi traska huset rundt et par timer og avslutta med is og brus på en benk i inngangspartiet hvor vi kunne sitte og se på alle de rare folkene som gikk forbi...ahhh...da var vi passe ørken i halsen begge to...og slitne i beina,det blir mye gåing på et såpass stort senter...

...på vei til bilen gikk vi forbi en stor blomsterbutikk med flotte rosa roser hvor en stor del av prisen gikk til støtte for brystkreftaksjonen...det måtte jeg selvfølgelig støtte,så da ble det en bukett til med flotte roser...helt greit,jeg elsker roser...!!!...

...jeg sier til meg selv etter disse to dagene på farta i timevis,at formen er bra for tida...føler meg faktisk ganske så "frisk" om dere forstår hva jeg mener...men jeg kjenner på kroppen at det har blitt mye mer gåing i dag enn i går,så nå skal det bli godt med en kvil,gitt...

...vi hadde wrap til middag i kveld...mmm...etterpå koste Broremann seg med pc-en og vi andre to med Skal vi danse...etterpå var det senga og boka som venta...

1 kommentar:

  1. Nydelige roser, roser er mine yndlingsblomster også ♥
    Wow, så lekre Converse sko. Snille mamma jo ♥
    Jeg støttet brystkreftaksjonen idag, kjøpte rosa knute-armbånd (ekte skinn)og rosasløyfe pinn :-)
    på Lindex.
    Godt og høre du føler deg bedre, vennen!

    Ha en fin uke!

    Klem <3

    SvarSlett