torsdag 6. desember 2012

Det nærmer seg helg..igjen...

Torsdag 6.12.12 ...opp og hopp...dagene blir bare bedre og bedre,men aktivitetsnivået blir holdt i stram line av min mann...kanskje lurt til syvende og sist...vinteren er over oss for alvor her i Rogaland...helt utrolig etter etter å ha bodd her i så mange år...

...vi trodde vi hadde en rattkjelke i orden da vi kjøpte en ny i går,men det viste seg ikke å stemme så da måtte vi ut på shopping ei lita stripe og få tak i en til før området ble helt støvsugt og avverge en søskenkrise...vi var heldige og fikk kjøpt den siste de hadde...juhuuu...

...litt presanger ble det også før vi dro hjem igjen og jeg måtte en tur bort til vår snille nabo og ta i mot et stort fat med lussekatter...er vi ikke heldige...???!!!...

...den 11. begynner jeg på Taxol-behandlinger og mitt dillemma nå er ishette eller ikke...det begynner jo så smått å gro ut igjen,men samtidig ser jeg for meg at den ishetta blir iskald på mitt ganske så bare hode...men det er jo i ferd med å gro såvidt ut igjen...

...noen som har erfaring på det området...???...med hår så var det jo ikke noe problem å sitte 3,5 time med ishetta,men uten hår blir det gjerne litt kaldere ser jeg for meg...og det blir jo hver uke...jaja...slipper iallefall hetetoktene da...

...det andre er jo det sviktende systemet enda engang da...jeg begynner jo på Taxol på tirsdag og fikk ikke en eneste beskjed om jeg skulle ha noe premedikasjon eller noe som helst...nå er jo jeg ei som fremdeles har litt mellom øra og tar en telefon i mårra da,men som jeg har sagt før...

...ikke alle er i en slik tilstand at de hverken klarer å følge med,at de vet hvor de skal spørre og som er i stand til å håndtere dette...jaja,nok en gang....man skal være frisk for å være syk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar